Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@04:32:53 GMT

حضور بسیج دانشجویی در مناطق محروم زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۶۲۳

مسؤول رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود، همانند سال گذشته بیش از 15 گروه جهادی از استان زنجان به مناطق محروم اعزام شوند.به گزارش بلاغ،مهدی بیات تنهایی اظهار کرد: دانشجویان استان زنجان در فصل تابستان نیز برنامه‌های زیادی با رویکرد معرفت‌افزایی و محرومیت‌زدایی دارند.

مسؤول رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در حال حاضر در مرحله شناسایی مناطق محروم هستند، افزود: پس از شناسایی پیش‌بینی می‌شود، این اردوها از مرداد‌ماه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود همانند سال گذشته بیش از 15 گروه جهادی از استان زنجان به مناطق محروم اعزام شوند، گفت: تعداد اعضای این گروه‌ها متغییر است.

بیات با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی دانشجویان استان زنجان به روستاهای استان اعزام خواهند شد، گفت: خدمات عمرانی، آموزشی، پزشکی، دندانپزشکی و مامایی از جمله خدماتی است که در روستاها ارائه خواهد شد.

مسؤول رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه گروه‌های اعزامی بسیج دانشجویان از گروه‌های خواهران و برادران تشکیل شده است، گفت: فعالیت‌های عمرانی بر عهده برادران و اقدامات فرهنگی و آموزشی با خواهران است.

وی اضافه کرد: این اردوها به مدت 10 روز برای گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مختلف استان زنجان برگزار خواهد شد.

بیات با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی برای دانشجویان در تابستان برگزار می‌شود، افزود: از جمله این دوره‌ها می‌توان به دوره آموزشی خط امام برای دانشجویان گروه‌های جهادی اشاره کرد که قالب این دوره‌ها، دوره‌های معرفتی است.

مسؤول رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان زنجان خاطر نشان کرد: اعزام دانشجویان بسیجی استان زنجان به دوره‌های کشوری طرح‌های «ولایت »و «اسلام ناب» نیز در ایام تابستان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آشنایی با رسانه برای علاقه‌مندان ادامه داد: این طرح برای دانشجویان علاقه‌مند در حوزه رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح آشنایی با فضای مجازی و پوشش خبری فعالیت اردوهای جهادی است، گفت: پس از دریافت آموزش‌ها همراه با هر گروه جهادی یک تیم رسانه‌ای برای پوشش خبری برنامه‌های بسیج دانشجویی اعزام خواهند شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی