Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:22:23 GMT

استقبال از گردشگران ساحل آستارا با کتاب

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۷۵۶

استقبال از گردشگران ساحل آستارا با کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا صبح دوشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب با ۵۰۰ عنوان در موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ، دین، ادبیات، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، داستان و تاریخ ارائه شده است.
شاپور تشرینی افزود: نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۳ تا پایان فصل تابستان دایر است و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف قیمت عرضه می‌شود و معرفی جنبه فرهنگی آستارا به گردشگران از دلایل برپایی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: ۱۵ باشگاه کتابخوانی با شش تا ۱۵ عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های عمومی و دو مدرسه آستارا برای ترویج پرسش گری، اعتماد به نفس، قدرت بیان و فرهنگ مشارکت فعال است و اعضای باشگاه‌ها از ۵۰ درصد تخفیف خرید کتاب از کتابفروشی های گیلان بهره مند می‌شوند.
تشرینی اضافه کرد: نمایشگاه ۴۱ عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد نیز در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به مدت یک هفته هر صبح و عصر دایر شده و بهترین راهکار پیشگیری از اعتیاد، آگاهی نوجوانان و جوانان از خطرات مواد مخدر است.
بندر گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و دو هزار و ۶۰۰ نفر در چهار کتابخانه آن عضو هستند.

۷۱۰۵ / ‏‬ ۷۱۲۴ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی با حضور اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.

 در این نمایشگاه، چهل اثر از اساتید خوشنویسی؛ محمد زمان حیدری، جواد ابراهیمیان و محمد داستان و نیز هنرمندان خوشنویس؛ محمود حیدری، ابوالفضل غلامی، مهدی محمدی، صادق احمدی، محمد‌علی خاوری و ریحانه محمدی ارائه می‌شود.

نمایشگاه مشق همدلی از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ساعات بازدید ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا (صفائیه)، نبش کوچه۱۷ پذیرای علاقه‌مندان هنر خوشنویسی است.

این نمایشگاه توسط جمعی از اهالی فرهنگ و هنر افغانستانی استان قم و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، انجمن خوشنویسان استان قم و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد