Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبوتران خونین بال بر شانه های شهر تشییع شدند، بانوان روستای مایوان و نجف آباد، سنت حسنه قرض الحسنه را احیا کردند و استفاده از ابزار مالیاتی در برخورد با اصناف بدون پروانه در فاروج تیترهای روز یک شنبه را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم تشییع پیکر 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، صبح امروز یک شنبه نهم تیرماه، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران و دیگر قشرهای جامعه، از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر شهر بجنورد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهید گمنام سلام،خوش اومدی مسافر من،خسته نباشی پهلون              شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

 

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟                    وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

 

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟                    وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

 

اینها زمزمه لبان حاضرانی بود که در این مراسم معنوی، به گوش می رسید، جمعیتی که از کوچه پس کوچه های منتهی به خیابان شهید بهشتی خود را به تابوت شهدا می رساندند تا حتی شده برای لحظاتی زیر سایه شهدا بغض دل بگشایند و با مسافران آسمانی رازدل کنند.

بغض هایی از جنس حسرت، حسرت کسانی که هرچند گمنام اند؛ اما نامدارترین انسان های تاریخ بشریت به شمار می روند، سبک بالانی که راه سعادت و نیک نامی را در گمنامی یافتند و امروز ما را محتاج دعای خود کرده اند تا شاید با شفاعت ما در پیشگاه حق تعالی، کمی آبرو جمع کرده و شرمسار نباشیم و قرآن کریم چه اشاره زیبایی به حیات شهدا کرده و می فرماید: « وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ َتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون» هرگز گمان مبر كساني كه در راه خدا كشته شدند، مردگانند! بلكه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند.

این مراسم معنوی و باشکوه با اقامه نماز بر پیکرمطهر شهدا به امامت «حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد همراه شد و پس از آن، امام جمعه بجنورد طی سخنانی با اشاره به سخن حضرت علی در نهج البلاغه گفت: برخی مجاهدان در روی زمین نام و نشانی ندارند ولی در آسمان ها معروف و مشهورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با بیان اینکه امروز سهم ما از شهدا، 10 شهید گمنام از 150 شهید تشییع شده در سایر استان هاست، افزود: این شهدا گرچه گمنام هستند ولی نامدارترین انسان ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه امروز و دیروز در مراسم استقبال از شهدا، مردم همچون پروانه به دور شهدا می چرخیدند، ادامه داد: چراکه همه ما شهدا را شمع زندگی خود می دانیم، شهدا شمع شدند؛ سوختند تا زندگی ما را نورافشانی کنند.

حجت الاسلام یعقوبی، اظهارداشت: شهدا راه انقلاب را هموار و موانع را رفع کردند که اگر خون شهدا نبود، این همه عربده کشی و تحریم و تهدیدهای دشمن ما را از پای درمی آورد.

امام جمعه بجنورد، خون شهدا را تضمین کننده انقلاب و شهدا را سند حقانیت، عزت، آزادی و استقلال جامعه اسلامی خواند و گفت: و امروز شهدا سند مقاومت در منطقه هستند که راه را به بشریت نشان دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، شناخت از هدف، ایمان به هدف و استقامت در راه هدف را سه ویژگی بارز شهدا نام برد که ملت ایران هم با تاسی از شهدا این سه ویژگی را دنبال می کنند.

وی نظام و انقلاب را امانت شهدا در دستان ما اعلام کرد و گفت: امروز نائب امام زمان(عج) بر ما حاکمیت دارد لذا باید با شناخت و ایمان به هدف، در مقابل سختی ها و گرانی ها استقامت نشان دهیم چراکه شهدا چشم انتظارند ببینند ما چونه با خون آنها برخورد می کنیم.

پس از این مراسم، پیکر شهدای گمنام به پنج نقطه جهت تدفین و خاکسپاری منتقل شدند به طوری که در هر نقطه از  شهر شوقان، شهر تیتکانلو، دهکده مقاومت سپاه، دانشگاه دولتی بجنورد و پارک دوبرار دو شهید تدفین می شوند.

 

 

مدیر توزیع برق شیروان: 
شبکه توزیع برق ۳۵ روستا اصلاح می شود
مدیر توزیع برق شیروان گفت: امسال شبکه های توزیع برق ۳۵ روستا در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان اصلاح می شود.

امیر معروف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه هم اکنون اصلاح شبکه برق نخستین روستا از سمت سنجد و شناقی در قوشخانه شروع شده است، اظهار داشت: در این زمینه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار، جابهجایی و تعویض تیرهای در معبر، اصلاح سیستم روشنایی معابر و رفع قسمتی از حریم‌های شبکه انجام خواهد شد.

مدیر توزیع برق شیروان، گفت: برای اجرای این عملیات ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

معروف با بیان اینکه روستاهای دوردست و دارای شبکه سیمی فرسوده و قدیمی در اولویت کار قرار گرفته‌اند، افزود: افزایش پایداری شبکه، کاهش میزان خاموشی‌ها، کاهش تلفات شبکه‌های توزیعی و ارتقای ایمنی فضای عمومی جامعه از جمله اهداف این طرح است.

مدیر توزیع برق شیروان گفت: با توجه به اجرای این طرح در سال‌های گذشته قصد بر این است این موضوع امسال به پایان برسد که همکاری و مشارکت دهیاری‌ها هم می‌طلبد.

وی تصریح کرد: اصلاح شبکه توزیع برق دوهزار و ۵۰۰ خانوار مشتمل بر ۱۱ هزار نفر جمعیت روستایی این شهرستان از هفته جاری آغاز شده است و این عملیات تا پایان آیان ماه امسال ادامه می یابد.

 

 

۱۰۰ دستگاه تراکتور در شیروان پلاک گذاری شد
رییس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تاکنون در این شهرستان تنها ۱۰۰ دستگاه تراکتور با عمر زیر ۱۳ سال، پلاک گذاری شده‌است.

سید مجید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان افزود: این در حالی است که در آغاز اجرای این طرح در سال ۹۳-۹۲، شهرستان شیروان شروع خوبی داشت اما به تدریج از اقبال رانندگان این ادوات برای پلاک گذاری، کاسته شد و گویا به بهانه هزینه‌بَر بودن، این روند ادامه نیافت.

رییس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ادوات کشاورزی با پلاک گذاری، بیمه شخص ثالث نیز می‌شوند که این بخشی از هزینه را پوشش می‌دهد.

بهشتی در خصوص وضعیت توزیع سوخت نیز گفت: هم اکنون توزیع سوخت بین ماشین آلات پلاک دار و بدون پلاک یکسان است اما طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی چنانچه کشاورزان تا پایان سال جاری ماشین آلات خود را پلاک گذاری نکنند، از دریافت سهمیه سوخت محروم خواهند شد.

رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اکنون در فصل بهار به ازای هر دستگاه تراکتور شخصی هزار تا ۱۲۰۰ لیتر سوخت توزیع می‌شود.

بهشتی با اشاره به مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی افزود: با پلاک گذاری، تراکتور سنددار و برای خرید و فروش هویت دار می‌شود و از سویی علاوه بر بیمه، در صورت سرقت هم ردگیری آن آسان‌تر است.

 

 

مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان: 
اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به کمیته امداد امام خمینی(ره)
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مانه و سملقان گفت: در سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره بانکی، توسعه روستایی و از محل امدادی اختصاص داده شده است.

غلام عباس صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان از آشخانه اظهارداشت: از مبلغ سرانه اشتغال از محل سرانه تبصره بانکی مبلغ ۵۰۰میلیون ریال به ازای هر نفر، امدادی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و توسعه روستایی ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر یک نفر می توانند تسهیلات دریافت کنند.

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۵ فقره وام به مبلغ سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه روستایی پرداخت شده است.

صادقی افزود: از ابتدای سال هم تعداد ۳۲۰ بازدید از طرح های اجرا شده، انجام گرفته است.

وی همچنین اظهارداشت: تعداد ۱۵ نفر در دروره های آموزشی خیاطی، آرایشگری و کامپیوتر به آموزشگاه های سطح شهر معرفی شده اند.

صادقی در بخش درمان هم گفت: در سه ماهه سال جاری مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای درمان ۹۵ بیمار سرپایی، دارو و آزمایش و... هزینه شده است.

وی افزود: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال نیز برای ۴۸ نفر از بیماران صعب العلاج هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان، از پرداخت بیمه خودکفایی، اشتغال و حق بیمه در سه ماهه سال برای ۱۲۹ نفر خبر داد و افزود: مبلغ ۶۴۹ میلیون و ۸۶۳ هزار ریال پرداخت شده است.

صادقی همچنین از پرداخت هزینه برای ۱۴ مادر شیرده و ۲۵۰ کودک سوء تغذیه شده خبرداد و افزود: ۱۴ میلیون ریال تاکنون هزینه شده است.

وی اظهارداشت: در بخش فرهنگی تعداد ۱۲۰ سالمند در قالب شوق زیارت برای سالمندان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج: 
استفاده از ابزار مالیاتی در برخورد با اصناف بدون پروانه در فاروج
مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج گفت: شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، یکی از گام ها در مسیر بهبود شرایط بازار است که با استفاده از ابزار مالیاتی این رویکرد در دستور کار قرار گرفته است.

احسان افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج بیان داشت: یکی از برنامه های گشت مشترک اتاق اصناف و اماکن شهرستان در سه ماهه اول سال، شناسایی صنوف فاقد پروانه بوده که بنا به مصوبه جلسه ساماندهی این  صنوف، واحدهای شناسایی شده به اداره امور مالیاتی برای اعمال قوانین مالیاتی و عدم برخورداری از معافیت های مالیاتی ارسال می شود.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج، مجموع واحدهای صنفی فعال در شهرستان را، یک هزارو 416 فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد هزارو 252 واحد دارای پروانه و 164 مورد منقضی شده، 185 مورد در دست اقدام، دو مورد موقت و 40 واحد فاقد پروانه هم شناسایی شده است.

وی با اشاره به بازرسی مستمر از 163 انبار  و دو سردخانه در کنار واحدهای صنفی شهرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال 48 گشت مشترک هم انجام شده است.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی فاروج: 
بانوان روستای مایوان و نجف آباد، سنت حسنه قرض الحسنه را احیا کردند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج گفت: در راستای حمایت از بانوان روستایی، زمینه سازی برای ایجاد صندوق های خُرد فراهم و بانوان روستاهای مایوان و نجف آباد با مشارکت خود، سنت حسنه قرض الحسنه را احیا کردند.

مهران حیاتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در روستای نجف آباد، چهار صندوق  و در روستای مایوان تاکنون یک صندوق خُرد زنان تشکیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج بااشاره به اینکه هر خانم با 400 هزار ریال سرمایه اولیه می تواند عضو این صندوق ها شود، افزود: اعضا ماهانه 200 هزار ریال هم به صندوق پرداخت می کنند که با این روند تا مبلغ  150 میلیون ریال از بانک عامل می توانند تسهیلات دریافت کنند.

حیاتی، گفت: تاکنون یک صندوق خُرد در مایوان با 30 عضو  و سه صندوق با 20 تا 30 عضو و یک صندوق با 40 عضو در روستای نجف آباد تشکیل شده است و در روستای پیرعلی هم پیگیری ها برای تشکیل صندوق انجام شده است.

وی افزود: مقرر شده است صندوق های تشکیل شده در صندوق کارآفرینی امید افتتاح حساب کنند و بعد از پنج ماه از زمان افتتاح، اعضا از تسهیلات برخوردار شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج افزود: صندوق‌ اعتبارات خرد زنان روستایی الگوی موفق اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی زنان روستایی و فراهم کردن شرایط دسترسی آنها به منابع مالی است که منجر به ایجاد اشتغال و تولید درآمد در جوامع روستایی می‌شود.

حیاتی عنوان کرد: نهادینه کردن مشارکت زنان روستایی در راستای فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی و توسعه روستایی و توجه ویژه به زنان آسیب‌پذیر روستایی و عشایری با اولویت زنان سرپرست خانوار از جمله سیاست‌های کلی تشکیل صندوق اعتبارات خُرد زنان روستایی است.

وی یادآور شد: ایجاد بستری مناسب برای مشارکت زنان و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق برنامه‌های آموزشی به خصوص برگزاری کارگاه، کلاس‌های آموزشی و بازدیدهای ترویجی از جمله اهداف اصلی تشکیل صندوق‌های اعتباری است.

گفتنی است؛ پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع‌مقدس که تازه تفحص شده و متعلق به عملیات‌های کربلای ۵، والفجر ۸، رمضان، محرم، مسلم بن عقیل، والفجر یک در فکه، تک دشمن در زبیدات، والفجر ۲ و تک دشمن در عملیات بیت‌المقدس است، همزمان با ایام سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، بوشهر، اردبیل، تهران، گیلان، خوزستان و قزوین تشییع و خاکسپاری شدند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه دهه کرامت شهادت امام صادق ع قوه قضائیه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان بیرجند تشییع شهدای گمنام خراسان جنوبی شهادت امام جعفر صادق ع روستای نجف آباد اصلاح شبکه برق تشییع شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟

نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با هدف بررسی جزئیات برگزاری مراسم و امکانات و احصاء مشکلات و کمبودها برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سرداران و 12 هزار شهید شهرستان‌های استان تهران عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین کمیته‌های تخصصی و با هدف بررسی جزئیات برگزاری مراسم و امکانات و احصاء مشکلات و کمبودها در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره 12 هزار شهید استان تهران که در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه در این کنگره برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای بوده که از کارهای شعاری پرهیز شود، اظهار داشت: 29 کمیته تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره تشکیل شده که از همگی دستگاه‌ها در آن نماینده‌هایی حضور دارند.

وی افزود: نکته ممتاز این کنگره توجه خوب به مسائل فرهنگی و هنری است که در این زمینه تولید فیلم مستند، چاپ کتاب خاطرات شهدا، نقاشی، چاپ تصاویر برای ثبت در تاریخ و ... انجام شده که امیدواریم این اقدام گوشه‌ای از ایثار شهدا و خانواده آن‌ها را جبران کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در ادامه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در استان تهران برای انعکاس آثار و برکات شهادت و خدماتی که شهدا به انقلاب داشتند و همچنین استقامت خانواده‌های شهدا، کنگره 24 هزار شهید تهران سال گذشته برگزار شد و کنگره 12 هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در روز سوم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تاکنون نتایج ملموس و بسیار خوبی داشته که امروز در اولین جلسه، گزارش اقدامات انجام شده، ارائه شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره 12 هزار شهید استان تهران ابراز داشت: نکته ممتاز و حائز اهمیت در برگزاری این کنگره، توجه به مسائل فرهنگی و هنری است که اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده، فیلم‌های مستند ساخته شده و کتاب‌های ارزشمندی از خاطرات شهدا چاپ شده و تعدادی نیز در دست چاپ است.

حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد تا اهداف کنگره در بحث فرهنگ‌سازی محقق شود، افزود: اسناد و تصاویری از شهدا جمع‌آوری‌شده و همچنین با پدر و مادر شهدا گفت‌وگوهایی از خاطرات فرزندانشان تهیه و گردآوری‌شده تا در آینده فراموش نشود و تلاش می‌کنیم گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌ها شهدا را برآورده کنیم.

توزیع 4 هزار جلد کتاب برای پویش "قهرمان شهید شهر من" در استان تهران

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره 12 هزار شهید استان تهران اظهار داشت: مقدمات برگزاری کنگره از حدود 2 سال پیش با برگزاری یادواره‌های شهرستانی شروع شده و شورای سیاست‌گذاری کنگره به ریاست حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر و هیئت‌امنا به دبیری علیرضا فخاری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود کنگره به‌صورت استانی برگزار شود اما با اخذ مجوز از رئیس سازمان بسیج مبنی بر تفکیک استان تهران از پایتخت قرار شد، کنگره شهدای شهرستان‌ها جدا برگزار شود، گفت: استان تهران 12 هزار شهید دارد که 7589 شهید متولد شهرستان‌های استان تهران و 4411 شهید مهمان از استان‌های دیگر است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه در هر شهرستان 8 شهید شاخص انتخاب شده و المان‌های شهدا در سطح شهرستان نصب می‌شود افزود: تا کنون 300 یادواره آبروی محله برگزار شده و از 12 روز مانده به کنگره، یادواره‌های اقشار و تشکل‌های مردمی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

سردار ولی‌زاده با تأکید بر اینکه شاخص‌ها و ساختار کنگره باید یاد شهدا و پیام شهدا را داشته باشد، بیان کرد: در راستای اجرای کنگره 3 میلیون اسناد و آثار و 5 هزار آلبوم از شهدا جمع آوری کردیم، 35 یادواره برگزار و 50 نماهنگ ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین کنگره در سال 76 با رزمندگان لشکر 10 و لشکر 27 برگزار شده است، ادامه داد: لشکر 10 سیدالشهدا (ع)، تیپ 20 رمضان، تیپ 63 خاتم، تیپ 110 سلمان، تیپ حضرت عبدالعظیم (ع)، تیپ حضرت سجاد (ع) و لشکر 9 بدر یگان‌های نقش آفرین سپاه و بسیج در محدوده شهرستان‌های استان تهران در این کنگره هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: آرم، پرچم و تندیس کنگره طراحی شده، سرود کنگره برای اجرا در اجلاسیه آماده است و شعار کنگره نیز "راست قامتان جاودانه تاریخ" انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای منتهی به اجلاسیه کنگره، بیلبوردهای شهر تهران مزین به نام و تصاویر 12 شهید شاخص خواهد شد، گفت: جشنواره سرود آوای شهدا و پویش کتاب‌خوانی "قهرمان شهید شهر من" با توزیع 4 هزار جلد کتاب بین شهروندان برگزار می‌شود.

همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران

سردار ولی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اجلاسیه پایانی کنگره در روز سوم خردادماه 1403 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور خانواده‌های شهدای شهرستان‌های استان تهران و برپایی نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است کنگره 12 هزار شهید شهرستان‌های استان تهران سوم خرداد همزمان با روز آزادسازی خرمشهر با شعار "راست‌قامتان جاودانه تاریخ" در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار