Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ صبح امروز با حضور سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش، هادی حق‌شناس استاندار گلستان، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان، حسن مرادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، کاروان اقلام اهدایی به خانواده‌های فرهنگی سیل‌زده شهرستان‌های گلستان از مقصد کانون فرهنگی و تربیتی طه گرگان توسط 30 خودروی نیسان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقلام اهدایی این کاروان به ارزش 3 میلیارد ریال و شامل: لباسشویی، فرش، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، برنج، وسایل آشپزخانه، پک حبوبات و ... بوده است که با همکاری بسیج فرهنگیان گلستان، آموزش‌وپرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان جهت رفاه حال همکاران سیل‌زده فرهنگی تهیه‌شده است.

شایان‌ذکر است، صبح امروز و پیش از شروع برنامه‌های سفر به استان گلستان سید جواد حسینی به‌اتفاق هیئت همراه  با حضور در امامزاده عبدالله (ع) گرگان، ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان خانواده سیل فرش وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان