Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا ترجیح می‌دهد نیمار به بارسونا و لالیگا بازنگردد. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این روزها شایعات زیادی مبنی بر علاقه‌ نیمار 27 ساله برای بازگشت به بارسلونا مطرح است و حتی گفته می‌شود او که از ترک آبی‌واناری‌ها پشیمان است، برای امضای قراردادی 5 ساله با بارسلونا به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم برزیلی دو سال پیش در ازای پرداخت شدن رقم فسخ 222 میلیون یورویی قراردادش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از بارسا به این تیم فرانسوی ملحق شد.

خاویر تباس در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندو سِرو» اسپانیا در خصوص شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا اظهار داشت: ترجیح می‌دهم که نیمار به بارسلونا بازنگردد. ما همیشه می‌خواهیم که بازیکنان بزرگ در لالیگا بازی کنند، اما در مورد نیمار باید بگویم که رفتارهای او مناسب لالیگا نیست چون در نهایت رسانه‌ها از این می‌‌نویسند که فلان بازیکن این کار را کرد و یا آن کار را کرد. ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا ارزش و اعتبار لالیگا را بالا ببریم و نمی‌خواهیم تصویر این لیگ را تغییر دهیم.

نشریه «پاریزین» فرانسه اخیراً مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر است نیمار را در ازای 130 میلیون یورو و در اختیار گرفتن دو بازیکن بارسا از جمله کوتینیو، دمبله یا راکیتیچ، به بارسلونا بدهد. ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که بین سال‌های 2013 تا 2017 عضو بارسلونا بود، در آن دوره به همراه لیونل مسی و لوئیس سوارس یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را شکل داده بودند.

گواردیولا: مطمئن نیستم که نیمار در همان سطح قبلی‌اش به بارسلونا برگردد

رئیس سازمان لیگ اسپانیا ادامه داد: نیمار می‌تواند بازیکن بزرگی شود، اما فاکتور رفتار در ارزش‌هایی که ما به لالیگا بخشیده‌ایم، خیلی اهمیت دارد. اگر نیمار در خارج از زمین الگوی مناسبی نیست، من ترجیح می‌دهم او به لالیگا بازنگردد.  

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا