Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شیراز، از سوی انجمن مفاخر معماری ایران رتبه ویژه پنجمین دوره جایزه کتاب معماری و شهرسازی را به کتاب هویت کالبدی شهر؛ مفاهیم و نظریات نوشته طاهره نصر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اهدا شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: این لوح به پاس قدردانی از تلاش و اهتمام در ارتقای دانش معماری و شهرسازی کشور به سرکارعالی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین جایزه و دومین جایزه ملی است که به کتاب «هویت کالبدی شهر، مفاهیم و نظریات» تعلق گرفته است.

قبل از این نیز در ۱۳۹۵ از طاهره نصر به عنوان مؤلف کتاب برتر معماری و شهرسازی دانشگاه‌های آزاد استان فارس تجلیل شده بود و در پنجمین جشنواره ملی فرهیختگان در سال ۱۳۹۶ نیز عنوان مؤلف برتر معماری و شهرسازی به او تعلق گرفت.

از دیگر افتخارات ملی طاهره نصر برنده دومین دوره جایزه ملی دادمان به عنوان چهره ماندگار و بانوی موفق حوزه معماری و شهرسازی کشور بوده که در سال ۱۳۹۶ از وزیر وقت راه و شهرسازی نشان دادمان را دریافت کرد.

به گزارش آنا، طاهره نصر عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و رئیس گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور است و از دیگر تألیف‌های وی می‌توان به کتاب‌ه‍ای معماری و شهرسازی شیراز در دوره پهلوی از هنر و هنر اسلامی، جستاری در شهرسازی و معماری زندیه، تجلّی حکمت در باغ ایرانی، هویت کالبدی شهر؛ مفاهیم و نظریات نام برد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم