Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری جشن دخترانه با نام «مثل معصومه» خبر داد.

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: تجربه یک جشن‌ دخترانه و متفاوت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با نام «مثل معصومه» در نخستین روز از دهه کرامت در قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشن‌ها با هدف ترویج سبک زندگی دخترانه و انقلابی و با توجه به اصول و مبانی اسلامی و معرفی حضرت معصومه (س) به‌ عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار می‌شود.

کرمی بیان کرد: از جمله برنامه‌های این جشن‌ می‌توان به برپایی ایستگاه های فرهنگی سقاخانه نورا، کافه کتاب و هواداران نورا اشاره کرد.

مسئول شبکه جوانان رضوس استان قزوین عنوان کرد: مخاطب این جشن‌ دختران نوجوان ۱۲ تا ۲۰ سال با مادران هستند.

وی در خصوص برنامه های جشن دخترانه اضافه کرد: حضور مجری توانمند سرکار خانم راحله امینیان، شعر خوانی صابر خراسانی، برگزاری مراسم عقد زوجین جوان، اجرای گروه سرود نجم الثاقب از تهران با حضور خادمین بارگاه منور رضوی از جمله برنامه های این جشن است.

کرمی گفت: این جشن با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی، شهرداری و شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی و سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین جشن دخترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین