Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با قیمت ۴۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان، دلار با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، یورو با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و پوند با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای 18 عیار امروز (10 تیر) با قیمت 428 هزار و 226 تومان در بازار معامله می شود و در بازار سکه نیز امروز سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 540 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 350 هزار تومانف نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 350 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 550 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 20 هزار تومان ارزشگذاری شده است این در حالی است که روز گذشته هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۳۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱,۴۰۹٫۵۰ دلار معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته (9 تیر) سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 583 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 410 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 370 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 570 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 11 هزار تومان مبادله می شد.

 

بنابراین گزارش امروز (10 تیر) در بازار آزاد دلار با قیمت 12 هزار و 900 تومان، یورو با قیمت 14 هزار و 800 تومان، پوند با قیمت 16 هزار و 500 تومان، درهم امارات با قیمت 3510 تومان، لیر ترکیه با قیمت 2240 تومان، یوان چین با قیمت 1880 تومان، دلار کانادا با قیمت 9870 تومان، دلار استرالیا با قیمت 9050 تومان مبادله می شود در حالی که روز گذشته (9 تیر) در بازار آزاد دلار 13 هزار و 80 تومان، یورو 14 هزار و 900 تومان، پوند 16 هزار و 750 تومان، درهم 3560 تومان، لیر 2290 تومان، یوان چین 1900 تومان، دلار کانادا 10 هزار تومان، دلار استرالیا 9300 تومان و کرون سوئد 1426 تومان ارزشگذاری شده بود.

 

همچنین روز گذشته صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می کردند. یورو در این صرافی ها با قیمت 14 هزار و 750 تومان خریداری می شد و با قیمت 14 هزار و 850 تومان به فروش می رفت.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (10 تیر) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۲ واحد پولی افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه دهم تیرماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۳۳۱ ریال و هر یورو نیز با ۷۸ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۶۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۷۸۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۲۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۸۷ ریال، روپیه هند ۶۱۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۸۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۵۷۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۰۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۷۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۵ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۱۶۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۸۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۰۸ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۷۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۸۹۱ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۸۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۱۶۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۴۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۴۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۶۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۳۲۵  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۶ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۷۹۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۵۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۱۲۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه تشییع شهدای گمنام قوه قضائیه امام صادق ع آمریکا نماز جمعه شهید بهشتی دهه کرامت خطبه نماز جمعه قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است

براساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، نرخ ارز که در روزهای اخیر و پس نوسانات هیجانی، یک روند کاهشی را در پیش گرفته بود با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته، معامله شد. همچنین بررسی ها از بازار نشانگر این است که تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است تا خرید آن.

به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز(چهارشنبه) در قیاس با میانگین روز گذشته با مقداری نوسان افزایشی آغاز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۶۲ هزار تومان فروخته و با نرخ ۶۱ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو نیز در بازار غیر رسمی با قیمت ۶۷ هزار تومان به فروش رسید و با نرخ ۶۶ هزار خریداری شد.   

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در لحظه مشاهدات میدانی از بازار در حالی است که صبح امروز دلار تا مبلغ ۶۳ هزار تومان پیش رفت و در نهایت با کاهش ۱۰۰۰ تومانی با نرخ ۶۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیز اسکناس دلار در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان، یورو با مبلغ ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و درهم نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۶۶ تومان معامله و به فروش رسید. علاوه بر این در این مرکز، ‌ دلار حواله‌ای با مبلغ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان و همچنین حواله درهم با مبلغ ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان معامل و خریداری شد.

صرافان: احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است

بر اساس مشاهدات بازار چهارراه استانبول امروز بیشتر فعالان و دلالان ارزی در بازار تمایل به فروش ارز داشتند تا خرید آن، البته برخی از صرافی‌ها در این میان معتقد بودند که تزریق درهم امارات در بازار موجب شده اکثر بازارهای غیر رسمی این روزها فروشنده شوند؛ چراکه احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است.

همچنین گفتنی است؛ اخیرا اجلاسی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس بانک مرکزی عربستان در ریاض برگزار شده که مقامات اقتصادی ایران نیز در آن حضور یافتند. در این راستا روز گذشته محسن کریمی - معاون بین‌الملل بانک مرکزی - که در این سفر حضور دارد، اعلام کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو شود. در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده صورت پذیرفته است که درآینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

یادآور می شود؛ پس از تعطیلات نوروزی امسال با توجه به وقوع تحولات سیاسی بازار ارز ملتهب و نوسانی شد و در مقطعی تا کانال ۷۰ هزار تومان هم پیش رفت، اما با اقدامات  انجام شده و همچنین فروکش کردن التهابات و نبود متقاضی برای خرید در بازار غیر رسمی، نرخ دلار کاهش ۱۰ هزار تومانی تجربه کرد و روند کاهشی در پیش گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات دلار مبادله‌ای/یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲