Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بسیاری از توصیه‌ها و نکاتی که در فرمایشات رهبر انقلاب است، می‌تواند محور گفتگو‌ها در فضای دانشگاهی قرار بگیرد. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم انقلاب که با موضوع «عدالت» و در ساختمان مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم، کار‌های فراوانی در حوزه دانشگاهی قابل انجام است که حتماً باید در مورد آن تولید محتوا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند باید در قوای سه‌گانه دستگاهی باشد، برداشت بنده این است که تعبیر رهبر انقلاب ایجاد یک نظام و ساختار جدید نیست، شاید این دستگاه یک فرآیند باشد که در قوای سه‌گانه مسئول مبارزه با فساد است، به‌ویژه در مجموعه‌های منتسب به حکومت.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: خیلی از توصیه‌ها و نکاتی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، میتواند محور گفتگو‌ها در فضای دانشگاهی قرار بگیرد و در نهایت به بقای نظام کمک کند.

حجت الاسلام رستمی: سکه‌های اهدایی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر نهاد را بازمی‌گردانیمحجت الاسلام رستمی: سبک زندگی دانشجویی و اصلاح وضعیت موجود را در نگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی می‌بینیم

رستمی یادآور شد: هم از نظر بیرونی و هم از نظر اندیشه‌ای و محتوایی ایجاب می‌کند نظام جمهوری اسلامی به عدالت توجه کند و با فساد مبارزه کند.

وی گفت: درست است که باید عدالت را فراگیر کنیم؛ اما باید بگوییم اجرای عدالت در کجا اولویت دارد. برخی از جنبه‌های عدالت خیلی ضروری‌تر است که می‌تواند موضوع گفتگو باشد.
انتهای پیام/

R1541/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد رهبری حجت الاسلام مصطفی رستمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد رهبری نهاد رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان باید مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاهیان باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دیدار تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی