Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:10:50 GMT

پیام اولین دیدار دوستانه؛ استقلال هافبک می خواهد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۰۷۵۲

پیام اولین دیدار دوستانه؛ استقلال هافبک می خواهد

آبی پوشان در اولین دیدار دوستانه خود به پیروزی رسیدند اما این دیدار درس های مهمی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در اولین دیدار دوستانه خود با سیستم 4-3-3 به مصاف حریفان خود رفت تا سرمربی تازه کار استقلالی ها نیز مانند سرمربیان قبلی ترکیبی با یک مهاجم هدف و 3 هافبک را در دستور کار قرار دهد.


در این ترکیب مسعود ریگی، رضا آذری و داریوش شجاعیان سه هافبک تیم فوتبال استقلال بودند که بازی را شروع کردند و در ادامه نیز دو بازیکن جوان تر مانند سینا خادم پور به ترکیب استقلال اضافه شدند تا به این ترتیب آبی ها یکی از مهم ترین نقاط ضعف خود را بیشتر بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در خط میانی تنها سه بازیکن در اختیار داشت و به همین دلیل سرمربی استقلال نتوانست تغییرات زیادی در این خط انجام دهد؛ فرشید اسماعیلی فعلا در شرایط مسابقه نیست و البته تکلیف بازیکنانی مانند پاتوسی، طارق همام، روزبه چشمی، فرشید باقری و علی کریمی نیز مشخص نشده تا خط میانی استقلال با کمبود جدی بازیکن رو به رو باشد.


استقلال هر چه سریعتر باید در مرکز زمین خود را تقویت کند تا بتواند حضور قدرتمندانه ای در لیگ تجربه کند؛ موضوعی که مهم ترین درس برای تیم استراماچونی در گام اول بود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد