Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم پورفرج درباره لغو روادید یک طرفه برای گردشگران چینی در هنگام ورود به ایران به خبرنگار مهر گفت: ما به ورود توریست به کشورمان نیاز داریم سالانه حدود ۱۳۰ میلیون چینی به کشورهای دیگر سفر می‌کنند اگر بتوانیم حتی یک درصد از آنها را به ایران بیاوریم اتفاق مهمی برای گردشگری ما خواهد افتاد.

وی در پاسخ به اینکه گرفتن ویزای فرودگاهی برای چینی‌ها پیش از این هم سخت نبود گفت: زمانی که ویزای کشوری برداشته می‌شود در واقع از لحاظ روانی اتفاق مثبتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردشگران آن کشور می‌دانند که از این به بعد مشکلی برای تهیه مدارک ویزا و یا معطلی در مرز و یا فرودگاه ندارند بنابراین سفر به آن کشور آسان می‌شود ما هم می‌خواهیم سفر گردشگران خارجی به ایران را راحت کنیم تا آنها بیشتر به ایران بیایند.

این تورگردان بیان کرد: اکنون از لحاظ مالی هم گردشگران هزینه‌ای بابت ویزا نمی‌پردازند و همین رایگان بودن انگیزه سفر برای گردشگران ملت‌های دیگر به وجود می‌آورد.

پور فرج با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی مجدانه برای لغو ویزای یک طرفه گردشگران چینی از چند ماه پیش پیگیری کرد گفت: گردشگران چینی برای رفتن به برخی از کشورها در فرودگاه ایران مدت طولانی توقف می‌کنند به راحتی می‌توان از فرصت ترانزیت بین دو پرواز آنها استفاده کرد و برای آنها تورهای گردشگری دو تا سه روزه و گشت در تهران و یا یکی از شهرهای نزدیک را فراهم آورد.

وی ادامه داد: ما باید شرایط ورود گردشگران به داخل کشور را تسهیل کنیم تا ایران را ببینند و نگرانی آنها از سفر به ایران از بین برود و برای دیگران هم سفرشان را تعریف کنند.

لغو ویزا تأثیر زیادی برای ورود چینی‌ها به ایران دارد و زمانی که بازار چین به ایران راه افتاد طبیعی است که فعالان گردشگری اگر بتوانند سرویس خوبی ارائه کنند این گردشگران به سمت آنها جذب خواهند شد و دیگر شاهد اتفاقی مانند اجاره کردن خانه‌ها توسط آنها نخواهیم بود.اگر حجم گردشگران چینی زیاد شود دیگر این خانه‌ها پاسخگوی نیاز اقامتی آنها نخواهد بود.

کد خبر 4654700 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری لغو روادید گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)



منبع:پیج sokhanranihaa

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم) آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم) نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟