Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی از وضعیت این روز‌های تیم جوانان و نداشتن قرارداد پس از دو ماه کارصحبت کرد و حضور در این تیم را هم فقط برای جلوگیری از حواشی عنوان کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نوازی پیشکسوت تیم ملی و بازیکن سابق استقلال امروز میهمان حسین کلهر در برنامه «سلام صبح بخیر» بود.
وی که مربی تیم جوانان است، در این زمینه اظهار داشت: همیشه در آکادمی‌ها و پایه‌های فوتبال این داستان‌ها بوده و ادامه دارد که امکانات پایه‌های ما اصلا خوب نیست و در حالی که شرایط تیم امید بهتر است، برای کوچکتر‌ها ۱۲ ظهر تمرین می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این بازیکن سابق استقلال ادامه داد: دو ماه و نیم است با جوانان کار می‌کنم، اما هنوز قراردادی امضا نکرده ام. مشکل اصلی پایه‌ها نبود پول است و پول‌هایی که رد و بدل می‌شود مشکل ساز می‌شود.


نوازی با گلایه از سفارش‌هایی که گاه برای حضور افراد در تمرین‌ها می‌شود، تصریح کرد: خیلی سختگیر هستم و سفارش پذیر نیستم. اگر قرار باشد به خاطر سفارش یک نفر، استعداد بچه‌های دیگر بسوزد که نمی‌شود. به خاطر همین سفارش‌ها گذاشتم و رفتم و وقتی برگشتم با شیوه خودم ادامه دادم. ما استعداد‌های خوبی داریم، اما متاسفانه امکاناتمان کافی نیست.


وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور استراماچونی را موثر می‌داند، گفت: امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. البته استراماچونی حضور نداشت و تعدادی بازیکن خریده شد که امیدوارم مورد پسند او باشد. هواداران استقلال چندسال است دارند اذیت می‌شوند و فقط نتیجه می‌خواهند. آدم دلش برای هواداران می‌سوزد و اگر آن‌ها نباشند محمد نوازی‌هایی وجود نخواهند داشت. پارسال که شفر بود هواداران خیلی اذیت شدند.


این مربی فوتبال درباره خرید بازیکنان گران اظهار کرد: این روند در باشگاه‌ها می‌افتد و به هر حال باید خرید‌های گران انجام شود وگرنه دلال‌هایی که هستند کار را خراب می‌کنند.


نوازی درباره حضور فرهاد مجیدی در تیم امید گفت: کسی که در پایه‌ها کار می‌کند کارش سخت‌تر است. چون مجیدی را از استقلال کنار گذاشتند و زمان شفر در نیمکت نشسته بود او را در تیم ملی امید گذاشتند. قبل از آقا فرهاد هم به خیلی‌ها این پیشنهاد شده بود و قبول نکرده بودند.


وی افزود: اینکه روی چه حساب و مبنایی افراد برای پایه‌ها انتخاب می‌شود مشخص نیست. شما هرجا بخواهید تیم بگیرید باید لابی قوی داشته باشید. لابی من دلم بود، آدم صاف و ساده‌ای هستم و حقم را همیشه خورده اند. من دوست نداشتم در رده جوانان کار کنم و برای اینکه تنش ایجاد نشود کار کردم.
بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: حاشیه‌ها هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند. طرفدار‌ها دوست دارند باشگاه جان بگیرد و دوباره پرافتخار باشد، اما حواشی فقط باعث افت باشگاه می‌شود. بازیکنانی هستند که رفتند و با تیم‌های دیگر کار کردند و حالا برگشته اند و باید به کارشان بچسبند، اما حواشی باعث می‌شود کدورت‌هایی پیش بیاید.


نوازی همچنین با تصویری که پخش شد به یاد درگیری با استیلی و برومند و زندانی شدنشان تا سه روز در زندان قصر افتاد و بودیم و گفت: زمانی که بازی می‌کردم ۷۵ کیلو بودم و حالا که شرایط زندگی عوض شده است ۹۰ کیلو هستم.


وی همچنین درباره این گفته دایی که بیان کرده بود اگر نوازی همبازی من بود تعداد گلهایم دوبرابر می‌شد، در این خصوص که حسرت بازی با چه کسی را بر دل دارد، در پایان گفت: دوست داشتم باز هم در استقلال بازی کنم مخصوصا سال‌های قبل دلم می‌خواست در استقلال و کمک حال باشم. دلم برای تیم می‌سوخت و اتفاقاتی که می‌افتاد ناراحت کننده بود. دایی هم به من لطف دارد و مرد دوست داشتنی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوازی پیشکسوت استقلال شفر هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که درهای کمپ مرحوم حجازی به روی هواداران باز شده بود و تعداد قابل توجه و چند صدنفری از تماشاگران، روی سکوهای نظاره گر تمرین بودند.

اما در بخشی از تمرین امروز، اتفاق عجیبی رخ داد. جایی که تعداد زیادی از هواداران خردسال استقلال با عبور از نرده های جایگاه، خود را به درون چمن رسانده و برای گرفتن عکس یادگاری، به سمت بازیکنان مورد علاقه خود هجوم بردند.

اتفاقی که سبب شد تا تمرین تیم برای لحظاتی متوقف شده و لیدرهای باشگاه نیز با برخوردهای نه چندان دوستانه، کودکان هوادار تیم را از درون زمین چمن خارج کردند.

دیگر خبرها

  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم