Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "محمدرضا اکبری" در تشریح این خبر اظهار داشت: افراد سودجو و کلاهبردار با شروع تعطیلات تابستان از موقعیت سوءاستفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود دفاتری را با عنوان دفاتر خدمات گردشگری در سطح شهر اجاره می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی، چاپ آگهی در مطبوعات یا سطح شهر، اقدام به تبلیغات فریبنده در خصوص "اعزام مسافران و گردشگران در فصل تابستان به شهرها و کشورهای مختلف از طریق تورهای گردشگری" می کنند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد: در ادامه شهروندان نیز پس از ثبت نام و پرداخت وجه، نسبت به تهیه بلیت اقدام و پس از مراجعه به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن پی به جعلی بودن بلیت ها برده و متوجه می شوند شرکت صادر کننده تعطیل و متهمان متواری شده اند.
این مقام انتظامی تاکید کرد: مسافران برای تهیه بلیت به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه مالی و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری کنند و لازم است برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها و مراکز رسمی معتبر مراجعه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراقب کلاهبرداری آژانس تور گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از پارکینگ های دستگاههای اجرایی افزود: دستگاهها آمادگی لازم برای ترخیص این خودروها از سوی مالکان را داشته باشند و مالکان نیز باید خودروهای خود را پیگیری کنند چرا که در پارکینگ ها دچار فرسودگی می شوند.

وی با بیان اینکه خودروها به دلایل متعددی همچون تصادف و آتش سوزی به پارکینگ منتقل شده اند، گفت: با مالکان همکاری لازم جهت ترخیص انجام می شود و اگر خودرویی خلافی داشت به صورت قسطی قابل پرداخت است.

ملک حسینی اظهار داشت: اگر مالکی برای ترخیص بعد از یک ماه مراجعه نکرد طبق دستور قضایی خودرو به مزایده گذاشته خواهد شد و برابر نرخ کارشناس در صورت مراجعه مالک وجه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه وسایل نقلیه نباید به مدت طولانی در توقیف به سر ببرد و پارکینگ دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

کد خبر 6093416

دیگر خبرها

  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳