Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، این مربی مجرب مالزیایی پس از ورود به کشورمان باحضور در محل فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی انقلاب، با دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی و دیگر مسئولین حاضر در فدراسیون طی دیداری صمیمانه درخصوص هاکی کشورمان وبرنامه های آتی فدراسیون بحث وگفتگو کرد. وی از 2010 بعنوان مدرس برتر فدراسیون جهانی هاکی FIH و کنفدراسیون هاکی آسیا AHF چندین دوره بین المللی آموزشی و مربیگری را بعهده داشته و مدیریت توسعه هاکی فدارسیون کشور مالزی و مدیر فنی فدارسیون هاکی اندونزی را عهده دار است ضمن اینکه از سال 2006 تاکنون بعنوان سرمربی تیم ملی سنگاپور، اندونزی و مالزی در رویدادهای مختلف بین المللی و جهانی ورزش هاکی انجام وظیفه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایان ذکر است یک دوره کامل کارگاه آموزش هاکی چمن از صبح فردا دوشنبه 10 تیرماه زیر نظر فدراسیون و به میزبانی هیات هاکی آذربایجان شرقی در تبریز ویژه مربیان آقایان و بانوان علاقمند و شرکت کننده در مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر سراسر کشور آغاز و به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • بهترین پلتفرم کلاس خصوصی زبان در سال گذشته
  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»