Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع هیأت رئیسه و اساتید واحد بجنورد، گفت: باید در تربیت دانشجویان و نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی به شیوه و سیرت امام جفر صادق(ع) عمل کنیم.

 

وی با تأکید بر نظم در کار تشکیلاتی، اظهار داشت: بعد از نظم تشیکلاتی، حضور و وجود ناظر و رهبر عالی در اقدامات تشکیلاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمی با تأکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: برگزاری صرف جلسات بیانیه گام دوم انقلاب کار به جایی نمی‌برد، بلکه باید وارد فاز عملیاتی شویم و ببینیم برای تحقق اخلاق، ایثار، علم و فناوری، سبک زندگی و .... در جامعه چه اقداماتی انجام داده‌ایم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت انقلاب اسلامی است و با رعایت قوانین و مقررات باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای حل مشکلات جامعه استفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلین حسین یوسفیفر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: اساتید دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم هستند و زمانی که این نشان الهی را به همراه دارند، قطعاً وظایفشان سنگین‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی کرسیهای آزاداندیشی استادان هستند، بنابراین باید بستری مناسب برای تربیت و پرورش دانشجویان در دانشگاهها فراهم کنند. وظیفه و رسالت مهم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها نیز این است که هماهنگی‌های لازم را برای اجرایی شدن این امر مهم فراهم سازند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بسیج اساتید به عنوان خط مقدم و فرماندهان زبده باید وارد عرصه جامعه شوند و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حامی اصلی این قشر خواهد بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نهاد بسیج پربرکت‌‌ترین نهاد انقلابی است که در این ۴۵ سال خدمات مستمری را به نفع مردم انجام داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در جمع تعدادی از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردبیل، اظهار داشت: شاکله بسیج، شاکله خدمت‌رسانی به آحاد مردم است چرا که این نهاد با نفس پاک امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف به ویژه رفع محرومیت گام‌های جدی و عملی را بردارند.

وی تصریح کرد: خدمات جهادگران در این سنگر، خدمات برگرفته از روحیه ارزشی و متعالی است و این خدمات با نیت خالص نوعی عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز به تبع برنامه‌‌های کشوری جهادگران و گروه‌های مردمی با حضور در مناطق محروم و روستایی تلاش کردند تا دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی، عمرانی و خدماتی را به حداقل رسانده و برای گروه‌های مختلف جامعه پیام‌آور پیشرفت و توسعه باشند.

عاملی افزود: باید قدر این مجموعه بالنده را با حضور با نشاط جوانان و نوجوانان بیشتر بدانیم چرا که از اقشار مختلف اعم از طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر پای کار آمدند تا کاستی‌های نظام اجرایی را رفع کرده و به نوعی همراه مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی فعالیت‌های عمرانی متعددی در شهرها و روستاها انجام شد اما خلأ به وجود آمده را به دنبال حذف جهاد سازندگی این مجموعه با جهادگرانی بی‌ادعا و پرتلاش پر کرده و امروز بسیج سازندگی به یک نهاد امیدآفرین در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: فعالیت‌های متنوعی را به همت بسیج شاهد بودیم که شاخصه و با برکت ترین این خدمات در حوزه عمرانی و کارهای عام‌المنفعه عمومی است که نتایج و ثمرات آن به عینه قابل لمس و مشاهده است.

عاملی بیان کرد: قطعا حضور این نیروها و گستردگی فعالیت آنها در سنگر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بی‌منت ثمرات و نتایجی خوشایند به دنبال داشته و به امیدبخشی و اعتمادآفرینی کمک مؤثر خواهد کرد.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود