Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «گاندو» گفت: حذف خط قرمزهای فیک که مثالش در مورد «گاندو» اتفاق افتاد و رفتن سراغ دردها و دغدغه های مردم، همان چیزی است که مدیران تلویزیون باید آن را جدی‌تر از گذشته بگیرند.

پندار اکبری، بازیگر سریال «گاندو» که این شب‌ها از شبکه سه سیما درحال پخش است و با استقبال مخاطبان سیما نیز روبرو شده، در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو درباره تولید این سریال و نیز جسارت در قصه آن عنوان کرد: به نظرم ترکیب بازیگری خاصی که هر کارگردان برای کارش در نظر می گیرد، برای ساخت یک قصه خوب و به نوعی در آوردنش و نیز جذب مخاطب بی تاثیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای امنیتی و اطلاعاتی سریال، نمایی از واقعیت است

وی افزود: در همین سریال «گاندو» هم نویسنده و هم کارگردان اصرار داشتند که مطابق با تحقیقات و واقعیاتی که قصه سریال روی آن بنا شده، سراغ بازیگران و شخصیتهایی بروند که به گفته خود این دوستان، پتانسیل جوانی نیروی کارآمد مدیریتی را هم نشان دهد.

اکبری با بیان این مطلب گفت: ماجرای امنیتی و روند کاری که در بین تیم اطلاعاتی سریال می بینید، نمایی از واقعیت است یعنی در عالم واقع و در سیستم امنیتی کشور نیز خیلی از جوانان کاربلد مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین می خواستند چنین فضای قابل تاملی را در خود سریال «گاندو» بیان کنند.

خیالم از نتیجه و خروجی مجموعه راحت بود

این بازیگر اضافه کرد: جدای از اینکه ماجرای «گاندو» مبتنی بر واقعیت است، حتی این ترکیب جدید و خاص بازیگری، خود سریال را سرحالتر نشان می‌دهد. مردم ما با این سریالهاست که خواهند فهمید که امنیت و نظم واقعی کشور حاصل عمل همین جوانان هستند.

اکبری اشاره داشت: عمده بازیگرانی که در این مجموعه می بینید، بچه هایی هستند که سالیانی در تئاتر زحمت کشیده اند هرچند که شاید کمتر دیده شده باشند؛ و یا کارهایی موفق داشته اند اما دور از چشم مخاطب مانده است.

وی در این رابطه گفت: خود من نیز وقتی تیم پشت دوربین و خصوصا سابقه کارگردان و حتی ترکیب بازیگران را میدیدم، خیالم از نتیجه و خروجی مجموعه نیز راحت بود.

کسی برای «گاندو» کم فروشی نکرد

این بازیگر با بیان اینکه کار کردن با کارگردانی همانند جواد افشار برای هر بازیگری آرامش‌بخش است، گفت: فیلمساز باید هم به بازیگرش اعتماد داشته باشد و هم به او عزت نفس بدهد. وقتی با چنین قصه و تیم تولیدی مواجه باشید، بازیگر در کارش کم فروشی نخواهد کرد که مثالش درمورد سریال «گاندو» اتفاق افتاد.

به گفته این بازیگر؛ استقبال مخاطب و واکنشهایی که در شبکه های فضای مجازی نسبت به «گاندو« شده است، میتواند تاییدی بر کیفیت خوب این سریال باشد.

سریالسازی ما نیاز به جسارت در قصه ها و ساخت دارد

وی با بیان اینکه سریالسازان ما باید جسارت به خرچ دهند، افزود: جواد افشار را عمدتا با ملودرام های موفق و سریالهای خانوادگی میشناسیم اما دست به جسارت جدیدی زد که امروز جوابش را هم به درستی گرفته است. سریالسازی ما نیاز به جسارت در قصه ها و ساخت دارد.

اکبری با اشاره به اینکه موفقیت سریالی مثل «گاندو» حکایت از مدیریت آن است، گفت: خود من نیز ابتدا فکر میکردم که احتمالا با مجموعه ای اکشن مواجه باشم؛ حتی چه بسا میل به این سبک داشتم اما وقتی ماجرا و شرح وظایف کارکترها را می دیدیم، فضای جدیدی روبریمان باز میشد که میتوانست جالب توجه باشد.

از نیروهای اطلاعاتی نیز آموزش و اطلاعات میگرفتیم

این بازیگر توضیح داد: درواقع «گاندو» سریال اکشنی است بدون اینکه دست به حرکات عجیب و غریب بزند؛ اینقدر اتفاقات جدیدی را به تصویر میکشد که این خود برای ما و مخاطب هیجان آور است. بیننده با آن ماجراجویی میکند و درگیر کار است؛ هیجانی که جدا از واقعیت موضوع، اما در ساخت نیز خوشایند است.

وی با تأکید بر اینکه نوشتن این نوع فیلمنامه ها کار هرکسی نیست، گفت: چیدن این همه تعلیق و هیجان سخت است؛ اما وقتی خوب نوشته شود و کارگردانی با تجربه و خوش فکر طراحش باشد میتواند این همه شخصیت و کارکتر را به درستی بکار گیرد و در خدمت قصه قرار دهد.

بازیگر سریال «گاندو» در مورد روایت واقعی آن نیز گفت: ما برای واقعی تر کردن ماجرا از نیروهای اطلاعاتی نیز آموزش و اطلاعات میگرفتیم و در کنارش دست به شخصیت پردازی می زدیم. به هرحال باید مبدل به کاری شود که مخاطبش را جذب کند.

کسی میلی به دیدن داستان های تکراری ندارد

وی با اشاره به روند استقبال از این نوع تولیدات گفت: برخی خط قرمزهای فعلی سریال سازی را باید رد کرد؛ کاری که «گاندو» انجام داده است و نتیجه اش را هم در استقبال مخاطب می بیند؛ آنهم بیننده ای که این همه شبکه های داخلی و خارجی را جلویش می بیند.

اکبری عنوان کرد: چه کسی قصه و ساخت تکراری را دوست دارد؟ کار تکراری یعنی سرد کردن مخاطب از رسانه. کسی میلی به دیدن داستان های تکراری ندارد خصوصا قصه های درام و ملودرامی که عمدتا هم به عروسی و ازدواج و اینها ختم میشوند!

این بازیگر با اظهار امیدواری نسبت به ساخت سریال های پرمخاطب گفت: سالیان قبل گاه سریال‌هایی می ساختند که به اصطلاح خیابان‌خلوت‌کن بود؛ این اتفاق هنوز قابل انجام است. حذف خط قرمزهایی که مثالش در مورد «گاندو» اتفاق افتاد و رفتن سراغ درد و درد دلهای مردم، همان چیزی است که مدیران تلویزیون باید آن را جدیتر بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پندار اکبری گاندو سریال گاندو جواد افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # فرزاد فرزین ، موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس