Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:18:45 GMT

باید از فرضت فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۲۵۷۹

باید از فرضت فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم

رضا تقی پور صبح دوشنبه در نخستین همایش فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که در موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: امروز دشمنان ما از خاکریزها به فضای مجازی کوچ کرده است از این رو ما نیز باید با قدرت در این حوزه وارد شویم.
وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبری امروز اهمیت فضای مجازی و جنگ نرم به اندازه اهمیت انقلاب است، از این رو ما باید به خوبی در این زمینه پا به میدان بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز دشمنان با یک رنگ و لعاب خاص پیام رسانه گروهی را به ما معرفی کرد اما ما نباید فریب انان را بخوریم.
تقی پور با تاکید بر حضور فعالان مردمی و بسیجی ها در فضای مجازی گفت: باید از فرصت فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم زیرا اگر ما از فرصت فضای مجازی استفاده نکنیم عقب خواهیم ماند.
وی با تاکید بر اینکه باید تهدیدات را به خوبی بشناسیم تا انها را به فرصت تبدیل کنیم، اظهارداشت: در چند سال گذشته ما نتوانسته ایم به خوبی از فضای مجازی به نفع کشور استفاده کنیم.
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی در اختیار دشمن هستند یادآور شد: چندی پیش دیدیم که پس از تروریست خواندن سپاه بسیاری از صفحات مرتبط به سپاه بسته شدند آمریکایی ها و صاحبان شبکه های مجازی با این اقدام نشان دادند صحبت هایی که در زمینه آزادی بیان و آزادی رسانه ها مطرح می کنند شعار هستند.
وی یادآور شد: چندی پیش عده ای از فعالان فضای مجازی وارد کار شدند اما نتوانستند موفق شوند زیرا به خوبی نتوانستیم از انها حمایت کنیم.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: ما باید به شدت بر روی استقلال در فضای مجازی تاکید کنیم و این استقلال به معنی قطع رابطه با جهان نیست.
تقی پور تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم دستاورد های انقلاب و دفاع مقدس را در فضای مجازی به خوبی نشر دهیم باید در زمین و فضای خود دست به کار شویم؛ خاک سمی اینستاگرام، تلگرام و توئیتر قطعاً اجازه رشد رو به بذر پاک انقلاب نمی دهد.
وی گفت: استعدادهای بسیار فعال و پویایی در کشور بروی فعالیت در فضای مجازی وجود دارد که باید با کار گرفته شوند.
عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: با وجود تمام هجمه ها علیه ایران اسلامی بالاترین قدرت ما در عرصه های مختلف قدرت نرم انقلاب است.
تقی پور با اشاره به اینکه فضای مجازی فضای پیام رسانی است، گفت: امروز اطلاع رسانی در رده خون شهدا برای ما ارزشمند است که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس