Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده نیروی‌ زمینی سپاه‌ گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیرد کاری را انجام دهد هیچ ترس و واهمه ای از ابرقدرت ها و سایر کشورهای منطقه و جهان ندارد، و بلافاصله آن اقدامی را که انجام داده است را اعلام می کند

سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره نقش سپاه درتحقق گام دوم انقلاب اظهارداشت: بیانیه گام‌دوم که در آغاز پنجمین دهه شکل گیری انقلاب اسلامی به عنوان قدرتی نوین در هندسه جهانی به اطلاع ملت ایران رسید، نقشه راه آینده انقلاب و پشتوانه ای برای پیشرفت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگام اول انقلاب اقدامات بزرگی در نظام جمهوری اسلامی انجام شد،مهمترین اقدام تثبیت پایه های نظام است که در گام اول انقلاب مستحکم شده و از هر جهت نظام از تعرضات مصون است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم، چراغ راه کشور برای دستیابی به  قله های رفیع عزت و اقتدار و پیشرفت است، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب همانطور که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، همه اقشار کشور باید پای کار بیایند و در جهت رشد، بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش کنند و بخش قابل توجهی از این حرکت برای تحقق بیانیه گام دوم می تواند متوجه نیروهای انقلابی خصوصا مجموعه سپاه به عنوان پاسدار و نگهبان انقلاب اسلامی باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ضمن تاکید بر اهتمام ملی و عزم و اراده برای تحقق این بیانیه تصریح کرد: سپاه بیشترین نقش را در ترسیم این حرکت مقدس دارد و با توجه به پشتوانه تجارب ارزشمند تاریخی و مأموریت‌های ذاتی سپاه که پاسخ به نیاز‌های مردم و کشور را در هر عرصه‌ای در زمره رسالت خود می داند باید راهکارهایی را برای ادامه مسیر‌ انقلاب و استحکام، رشد و پیشرفت این مسیرداشته باشد. شاید بخش قابل توجهی از آن در حوزه فرهنگ، مسائل اجتماعی و معنویت است که سپاه و بسیج می توانند نقش مهمی را داشته باشند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج نقش عمده ای در حل مشکلات باقیمانده کشور دارند بیان کرد: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مشکلاتی از جمله محرومیت در بخش هایی از کشور دیده می شود؛ باید این محرومیت ها را کاملا برطرف کرد و در کنار مردم این مناطق، عملیات امداد و خدمت رسانی و ظرفیت‌سازی برای عبور آنان از شرایط نامتعارف را ادامه داد و اگر این تلاش را مدال افتخار و سربلندی خود بدانیم تا بتوان یک الگوی بزرگ را به همه ی جهان معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در گام دوم همانند گام اول نقش اساسی دارد، خاطرنشان کرد: این نقش خصوصا در ترسیم خطوط کلی و اساسی انقلاب اسلامی و راهکارها برای پیشرفت مسیر گام دوم انقلاب و رسیدن به دروازه های تمدن نوین اسلامی است، که امید است سپاه این نقش ارزشمند خود را به شایستگی ایفاکند و این مسیر را با همراهی و حمایت مردم، نهادها و دستگاه ها دولتی و غیر دولتی تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهد، تا گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که خود سپاه متولد شده آن است  را فراتر از کشور و در عرصه بین المللی گسترش دهد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان درباره ادعای انگلیس و آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در انفجار نفتکش ها اظهارداشت: بزرگان نظام پاسخ این ادعاهای را داده‌اند؛ اگر جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیرد کاری را انجام دهد هیچ ترس و واهمه ای از ابرقدرت ها و سایر کشورهای منطقه و جهان ندارد، و بلافاصله آن اقدامی را که انجام داده است را اعلام می کند و احتیاجی به مخفی کاری نیست مانند همین اتفاقی که چند روز گذشته افتاد، که دلاورمردان پدافند هوایی ایران پهباد متجاوز آمریکایی را سرنگون کردند و بلافاصله آن را اعلام کردند، لذا اگر ایران در موضوع انفجار نفتکش ها دخالت داشت بلافاصله آن را اعلام می کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه