Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:50:32 GMT

«سوارز» بارسا را به مقصد سلتاویگو ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۲۸۱۳

«سوارز» بارسا را به مقصد سلتاویگو ترک کرد

هافبک فصل گذشته آبی اناری ها با قراردادی به ارزش ۱۳ میلیون یورو به علاوه پاداش هایی که تا ۳ میلیون یورو می رسد، بار دیگر به سلتا ملحق می‌شود.

سوارز پیش از پیوستن به بارسا، فوتبالش را در همین تیم سلتا آغاز کرد؛ او در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ در تیم دوم این باشگاه بازی و توجه باشگاه انگلیسی منچسترستی را به خود جلب کرد؛ اما پس از ۲ سال حضور در انگلیس بدون کوچک ترین مشارکتی در تیم نخست سیتی، در سال ۲۰۱۳ راهی لاماسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز پس از گذشت یک فصل در تیم دوم بارسا، با قراردادی قرضی راهی سویا شد و ۳۱ بازی برای این تیم انجام داد؛ فصل بعد از آن نیز به ویارئال فروخته شد و این در حالی بود که آبی اناری ها بند "خرید مجدد" را در قرارداد وی گنجاندند.

دوران حضور وی در ویارئال به اندازه ای تحسین برانگیز بود که کاتالان ها بلافاصله بند خرید مجدد را فعال کردند و در طول ۲ سال نیم حضور در نیوکمپ، سوارز در مجموع ۴۶ بار برای بارسا به میدان رفت و سه گل نیز به ثمر رساند.

او ژانویه سال جاری به طور قرضی راهی آرسنال شد و انتظار می رفت همکاری مجدد با «اونای امری» که در دوران حضور سوارز در سویا سرمربی این تیم بود، بار دیگر به این هافبک اسپانیایی انرژی تازه ای ببخشد.

اما شرایط این طور پیش نرفت و دوران حضور وی در ورزشگاه امارات که با مصدومیت های پراکنده‌ای نیز همراه شد، چند ماه بیشتر دوام نیاورد و خیلی زود به پایان رسید.

سوارز پنجمین بازیکنی است که تا اینجای تابستان از جمع کاتالان‌ها جدا شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. همچنین وی در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6095667

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد