Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته اعلام کرد که انتظار دارد مذاکرات هسته‌ای با کره شمالی بر سر تسلیحات هسته‌ای در اواسط جولای از سرگرفته شود.

اخبار بین الملل- این اظهارات پس از دیدار دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در منطقه غیرنظامی شده در مرز دو کره مطرح شد.

پمپئو در پایگاه هوایی اوسان به خبرنگاران گفت: این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ماه جولای، احتمالا در دو سه هفته آتی، در اواسط ماه جولای به نظرم در مکانی که بعدا مشخص خواهد شد برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: اما تیم‌ها جمع خواهند شد و کار را آغاز خواهند کرد.

مایک پامپئو در بخشی از صحبتهای خود گفت: تصور می‌کنم کیم واقعا می‌خواهد کاری را به سرانجام برساند، کاری بسیار قابل توجه، که ما نیز خواستار انجام آن در زمانی مشخص هستیم. همانطور که رئیس جمهور گفت ما عجله ای برای انجام این کار نداریم.

روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در منطقه غیرنظامی شده در مرز بین دو کره با یکدیگر دیدار کردند. به این ترتیب ترامپ اولین رئیس جمهوری آمریکا به شمار می‌رود که در دوران ریاست جمهوری خود وارد کره شمالی شده است.

ترامپ پس از پا گذاشتن به خاک کره شمالی گفت: این روز بزرگی برای همه دنیاست. ترامپ همچنین گفت: من همین الان او را به کاخ سفید دعوت می‌کنم.

رهبر کره شمالی نیز ابراز امیدواری کرد این دیدار کوتاه ترامپ به روابط دو طرف بهبود ببخشد. وی افزود: می‌خواهیم گذشته را کنار بگذاریم و به آینده نگاه کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره شمالی دونالد ترامپ رئیس جمهور ریاست جمهوری کاخ سفید کره شمالی وزیر خارجه آمریکا پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی