Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@07:01:50 GMT

حضور سوفیا در کنفرانس بلاک چین آفریقا

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۳۷۷۹

حضور سوفیا در کنفرانس بلاک چین آفریقا

بزرگترین کنفرانس بلاک چین آفریقا در سال جاری میزبان روبات انسان نمای "سوفیا" خواهد بود. بیتا میرعظیمی

امسال کنفرانس بلاک چین آفریقا در کامپالا (پایتخت اوگاندا) با رنگ و بویی متفاوت برگزار می شود؛ چرا که "سوفیا" روبات انسان نمای ساخته شده توسط  کمپانی هنگ کنگی «هانسون رباتیک» اعلام کرده است در تاریخ سوم و چهارم ماه جاری میلادی (جولای) در این مراسم  شرکت کرده و احتمالا در جمع متخصصان در حوزه فناوری سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه سوفیا در هتل کپسالا کامپالا حضور یافته و با شخصیت های برجسته ای همانند رئیس جمهوری اوگاندا، سیرالئون و دیگر مقامات برجسته کشورهای آفریقایی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 "کوئم رگوندا" رئیس انجمن بلاک چین اوگاندا ضمن اعلام حضور روبات سوفیا در این مراسم فناوارنه گفت: بسیار خرسندیم که سوفیا امسال در بزرگترین کنفرانس بلاک چین در آفریقا شرکت می کند.

وی افزود: این روبات انسان نما به موضوعات مطرح شده در این کنفرانس علاقمند خواهد شد؛ چرا وی به موضوعات فناوارانه توجه وافری داشته و حضور در چنین کنفرانس هایی را با آغوش گرم می پذیرد.

رئیس انجمن بلاک چین اوگاندا ادامه داد: سوفیا با حضور خود در کنفرانس بلاک چین نشان خواهد داد که چگونه فناوری به غنی شدن بشریت می انجامد؟ ظاهر انسانی و توانایی ابراز احساسات از سوی روبات سوفیا جذابیت حضور متخصصان و فعالان در عرصه فناوری را دو چندان کرده و انگیزه ای بسیار قوی برای حضور آن ها در این رویداد فناوارنه  ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است کنفرانس بلاک چین آفریقا امسال در کامپالا پایتخت اوگاندا حول موضوعاتی همانند انقلاب صنعتی چهارم در قاره سیاه، سیستم های پرداخت و خدمات مالی دیجیتال، آینده کار و آموزش و تأثیر فناوری بر زیرساخت های کشورها برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!