Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی و همچنین درب آکاردئونی به شرح ذیل است.

روش ساخت حفاظ ساختمانی

بسیار واضح و مسلم است که در ساخت حفاظ نرده آهنی شاخ گوزنی هرچه مواد و روشهای ساخت بهتری استفاده شود، به همان نسبت هم عوامل تاثیرگذار روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و این عوامل قیمت حفاظ شاخ گوزنی تابعی از عوامل مختلف میباشد. تیم گروه ساخت حفاظ آهن سازان از جدیدترین روش ساخت در تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده می‌کند.

نوع پروفیل و میلگرد

برخی کارگاه های کوچک از پروفیل های ضایعاتی برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می‌کنند. در صورتیکه در کارگاه‌های تولیدی شرکت آهن سازان از پروفیل های با کیفیت در تولید حفاظ ساختمان استفاده می‌شود و ما به هیچ عنوان در تولید محصولات خود از آهن ضایعاتی استفاده نمی کنیم و نخواهیم کرد چرا که کیفیت حرف اول را در تولید محصولات شرکت آهن سازان می‌زند.

روش جوشکاری

جوشکاری معمولی با الکترود و یا جوشکاری تحت گاز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت درب آکاردئونی است. نصابان شرکت آهن سازان حفاظ آکاردئونی را با استفاده از جوش CO2 و یا الکترودهای جوشکاری، روی درب ورودی نصب می کنند.

کیفیت رنگ مصرفی

کیفیت رنگی که روی حفاظ آکاردئونی زده می‌شود، بسیار در عمر حفاظ‌ها تاثیرگذار است و هرچه از رنگ با کیفیت‌تری استفاده شود، در نتیجه سالیان درازی حفاظ‌ها برای ما قابل استفاده خواهند بود.

روش رنگ کاری

روش رنگ کاری بر روی نرده های حفاظ به دو صورت است: اعم از مایع یا کوره ای که شرکت آهن سازان از رنگ الکترو استاتیک یا رنگ کوره‌ای جهت رنگ حفاظ های ساختمان استفاده می‌کند که این امر باعث ماندگاری رنگ حفاظ شده و رنگ آن را تضمین می‌کند.

بدلیل استفاده از رنگ‌های کوره‌ای و ضد زنگی که شرکت آهن سازان در تولید حفاظ های خود استفاده می‌کند، باعث شده که هیچ محدودیت آب و هوایی برای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی وجود نداشته باشد و از این نوع حفاظ ها بتوان در نقاط مختلف کشور استفاده کرد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4654866

منبع: مهر

کلیدواژه: ساختمان سازی کسب و کار خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر

مدتی پیش شهروند خبرنگار ما با ارسال تصویری از کانال آب که بدون حفاظ در حاشیه جاده اراک - سلفچگان رها شده بود ابراز نگرانی کرد و درخواست رسیدگی داشت.

با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شد و حفاظی برای کانال آب قرار داده شد و ترمیم و بهسازی این بخش از جاده به همت مسئولان صورت گرفت.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از این اقدام ابراز خرسندی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - مرکزی

بیشتر بخوانید:

نگرانی رانندگان از وجود کانال بدون حفاظ در کنار جاده اراک - سلفچگان + تصویر

قبل از قرار دادن حفاظ برای کانال آب

بعد از ترمیم و قرار دادن حفاظ برای کانال آب

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر