Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی مقابله کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش با حمله موشکی در اطراف ریف دمشق و انهدام شش هدف مورد نظر خبر داد.
سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوی برخی مواضع نظامی در حومه دمشق و حمص از طریق حریم هوایی لبنان مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حمله موشکی بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به ریف دمشق, چهار غیرنظامی از جمله یک کودک شیرخوار در شهرک صحنایا به شهادت رسیدند.
پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه البقاع در جنوب لبنان
جنگنده های اسرائیلی در ارتفاع پایین بر فراز آسمان جنوب لبنان پرواز کردند و صداهای انفجار در نزدیکی مرزهای این کشور با سوریه شنیده شده است. در شهرهای نبطیه و صیدا (جنوب لبنان) صدای پرواز جنگنده های اسرائیلی که در ارتفاع پایین پرواز و حریم هوایی لبنان را نقض کردند شنیده شده است.
لبنان بارها در شورای امنیت سازمان ملل از نقض حریم هوایی خود توسط رژیم صهیونیستی و استفاده از آسمان این کشور برای حمله به سوریه شکایت کرده است.
شاهدان لبنانی عنوان می کنند که جنگنده های اسرائیلی از آسمان کشورشان 12 موشک به سوی سوریه شلیک کردند.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد، جنگنده های رژیم صهیونیستی به طور گسترده و در ارتفاع پایین در حریم هوایی منطقه البقاع در جنوب لبنان به پرواز درآمدند. گفته می شود حملات موشکی به مناطقی در دمشق و حمص توسط این جنگنده ها صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقابله پدافند هوایی سوریه موشکی دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی