Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@15:20:50 GMT

نرخ طلا و سکه در 10 تیر 98

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۴۰۹۶

نرخ طلا و سکه در 10 تیر 98

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان رسید. ناطقان:در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۶۰ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاملات امروز بازار نشان می‌دهد که بازار سکه و طلا با کاهش چشمگیر قیمتی روبرو شده است، به طوری که سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز گذشته با نرخ ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان مبادله شد و امروز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان رسید. این کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در سکه طرح قدیم ۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰ هزار تومان، سکه گرمی ۱۰ هزار تومان و در نهایت برای هر گرم طلای ۱۸ عیار کار نشده ۶ هزار تومان گزارش شده است.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۴۲۴ دلار و ۶۷ رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۴ هزار و ۹۹۵ تومان داد و ستد شد.





منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سکه وطلا ، قیمت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه وطلا قیمت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نزول سنگین قیمت طلا و ارز

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229097 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • کف قیمت دلار کجاست؟