Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم تیموری، مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که این تیم در فصل پیش رو قهرمان لیگ برتر خواهد شد. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: این بهترین انتخاب برای من بود و خوشحالم که قرار است در یکی از بهترین و محبوب‌ترین تیم‌های ایران فوتبال بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریز هم یکی از بهترین شهرهای ایران است و مردم این شهر عاشقانه تراکتورسازی را دوست دارند و این تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند. در این چند روز مردم و هواداران تراکتورسازی مرا با حمایت‌های‌شان خجالت‌زده کردند و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در لیگ فصل آینده قهرمان شود؟»، عنوان کرد: تراکتورسازی با این تیم قطعاً قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن را دارد و مهم این است که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقبال آنها از تمرین و مسابقات فوق‌العاده است و امیدوارم که امسال قهرمان شویم تا آنها را خوشحال کنیم.

 مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی  در مورد حضور مصطفی دنیزلی در این تیم نیز تصریح کرد: این مربی با تیم‌های مطرح ترکیه قهرمان شده و یک مربی باکلاس و کارنامه‌دار است. دنیزلی اصلاً نیازی به تعریف دارد. تراکتورسازی برای قهرمان شدن، یک مربی کاربلد و بازیکنانی باکیفیت دارد و مسئولان باشگاه هم به خوبی تیم را حمایت می‌کنند. تراکتورسازی بهترین انتخابی بود که انجام دادم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

باشگاه تراکتورسازی، استوکس را تهدید کردمالک باشگاه تراکتورسازی: هر بازیکنی که دنیزلی بگوید را به تراکتورسازی می‌آوریم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر