Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، آموزش‌وپرورش بیشترین نقش را در برگزاری این رویداد مهم دارد وباید از امروز زیرساخت‌های لازم در خصوص انتخابات مهیا شود تا مردم در انتخاباتی پرشور و باصلابت شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش‌وپرورش در تمامی حوزه های فرهنگی و اجتماعی نقش دارد و در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مصرف مواد مخدر باید پیش‌قدم باشد، آسیب‌های منطقه را شناسایی کند و برحسب آسیب‌ها برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

فرماندار قرچک افزود: مجموعه آموزش‌وپرورش از حساسیت‌های زیادی در جامعه دارد و تأثیر آن بر جامعه مشهود است، نقش آموزش‌وپرورش بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دنیای امروز بر آموزش‌وپرورش و دانش آموزان سرمایه‌گذاری کرده است نباید از سرمایه جوان و تازه‌نفس در کشور غافل شویم استکبار جهانی با صرف هزینه‌های میلیاردی می‌خواهند جوانان را از راه به درکنند چراکه آینده برای دانش آموزان است.

وی بیان داشت: در جامعه کنونی پیشرفت جامعه هم‌زمان با پیشرفت آموزش‌وپرورش محقق خواهد شد به آموزش‌وپرورش بها دهیم و در راستای اعطای آن تلاش کنیم.

خطیبی تأکید کرد: برای رسیدن به قله باید تلاش داشته و سختی‌ها را تحمل‌کنیم تا از بحران موجود اقتصادی خارج شویم، کشور در مسیر توسعه قرار دارد و در آینده نزدیک برترین کشور خاورمیانه است و می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی در ادامه گفت: انتظار می‌رود پروژه مهر امسال قرچک از بهترین پروژه‌های آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک باشد و چندین مدرسه جدید هم به چرخه آموزشی اضافه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش انتخابات جامعه سرمایه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند