Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ای با حضور سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و مسافر و ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، روسای کانون انجمن صنفی رانندگان استان قزوین و انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر استان برگزار شد، در راستاي کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل عمومی کالا و مسافر جاده ای و اجرای دقیق قوانین ومقررات در این جلسه به تخلفات 25 شرکت در بخش حمل و نقل کالا و مسافر رسيدگي، تصميمات لازم اتخاذ و متعاقبا احكام مربوطه صادر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجعلیزاده بیان داشت : عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل در بخش کالا و مسافر جاده ای استان شامل حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، عدم رعایت مقررات مهار بار مناسب، عدم رعایت ضوابط مدیر فنی( صدور بارنامه بدون تاییدیه و مهر مدیر فنی) ، صدور بارنامه جهت ناوگان دارای نقص فنی، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و ناوگان ، عدم رعایت نرخ تعرفه حمل و درج مشخصات فرستنده و گیرنده و اخذ کمیسیون اضافی از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت‌های حمل ونقل کالا بوده است و همچنین صدور صورت وضعیت جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی و دارای نقص فنی ، عدم تامین لباس فرم راننده ، عدم رعایت مقررات تهیه و تنظیم صورت وضعیت، عدم حضور مدیر فنی در حین صدور صورت وضعیت، عدم نظارت بر حسن عملکرد کارکنان بوده است.

لازم به ذکر است جلسه کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل عمومی کالا و مسافر جاده ای و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می شود.

1010/د30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد