Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰۰ پرونده تعزیرات در سه ماهه نخست امسال در استان تشکیل شده گفت: عدم درج قیمت و گران‌فروشی تخلفات پرتکرار در حوزه تعزیرات استان مرکزی است. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سلیمان رزاقی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به روند رسیدگی به تخلفات توسط تعزیرات حکومتی اظهار داشت: آخرین حلقه رسیدگی به تخلفات، تعزیرات حکومتی است که در گشت‌های مشترک با دیگر دستگاه‌های نظارتی در استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدگی به پرونده‌های حوزه تعزیرات بسیار سریع است، به‌گونه‌ای که پرونده‌های تعزیراتی کالا و خدمات در مدت 10 روز، قاچاق کالا و ارز 36 روز و بهداشت و درمانی نیز بسته به نوع آن حداکثر 9 روز است.

تکشیل 2 هزار و 280 پرونده در 3 ماه نخست امسال در تعزیرات استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با اشاره به عملکرد 3 ماه نخست امسال تعزیرات حکومتی استان مرکزی تصریح کرد: عملکرد تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال در حوزه پرونده‌های کالا و خدمات تعزیرات حکومتی استان، 5 فقره موجودی از سال گذشته،  یک هزار و 705 فقره ورودی، یک هزار و 705 فقره مختومه و 5 مورد مانده بوده است.

رزاقی ادامه داد: در حوزه قاچاق کالا و ارز در مدت زمان مذکور، 38 فقره موجودی از سال قبل، 195 فقره ورودی، 197 فقره مختومه و 36 فقره مانده وجود داشته است و در حوزه بهداشت و درمان در مدت زمان مذکور نیز موجودی صفر مورد، 380 فقره ورودی، مختومه 380 مورد و مانده نیز صفر مورد بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع در مدت زمان 3 ماهه نخست امسال تعداد پرونده‌های موجودی 43 مورد، 2 هزار و 280 فقره ورودی، 2 هزار و 282 فقره مختومه و 41 فقره مانده در تعزیرات استان وجود داشته که مجموع میزان محکومیت آنها 45 میلیارد تومان بوده است.

سال گذشته 7 هزار و 910 پرونده در تعزیرات استان مختومه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با اشاره به عملکرد سال گذشته تعزیرات استان مرکزی گفت: در تعزیرات استان در سال گذشته در حوزه پرونده‌های کالا و خدمات تعزیرات حکومتی استان، 11 فقره موجودی از سال 96، 5 هزار و 345 فقره ورودی، 5 هزار و 351 فقره مختومه و 5 فقره مانده و عملکرد 100 درصدی با میزان محکومیت 6 میلیارد تومان داشته‌ایم.

رزاقی عنوان کرد: عملکرد تعزیرات استان سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 46 فقره موجودی سال 96، 828 فقره ورودی، 836 فقره مختومه، 38 فقره مانده با عملکرد 101 درصدی با میزان محکومیت 61 میلیارد تومانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد تعزیرات استان در حوزه بهداشت و درمان در مدت زمان مذکور نیز، یک هزار و 723 فقره ورودی، یک هزار و 723 فقره مختومه، مانده صفر مورد با عملکرد 100 درصدی و میزان محکومیت 430 میلیون تومانی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی ادامه داد: در مجموع عملکرد تعزیرات استان در سال گذشته 57 فقره موجودی سال 96، 7 هزار و 896 فقره ورودی، 7 هزار و 910 فقره مختومه، 43 فقره مانده با میزان محکومیت نزدیک به 67 میلیارد تومان بوده است.

تشکیل یک هزار و 409 پرونده در اجرای احکام تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال

رزاقی با اشاره به عملکرد 3 ماه امسال اجرای احکام تعزیرات استان گفت: عملکرد اجرای احکام تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال در حوزه کالا و خدمات 3 فقره مانده سال گذشته، یک هزار و 145 فقره ورودی، یک هزار و 145 فقره مختومه، مانده 3 فقره و میزان محکومیت نیز 290 میلیون تومان بوده که 240 میلیون تومان آن وصول شده است.

وی افزود: عملکرد اجرای احکام تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 89 فقره موجودی سال گذشته، 82 فقره ورودی، 88 فقره مختومه، 83 فقره مانده با میزان محکومیت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که یک میلیارد و 600 میلیون تومان آن وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی تصریح کرد: عملکرد اجرای احکام تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال در حوزه بهداشت و درمان نیز موجودی سال گذشته صفر مورد، 182 فقره ورودی، 182 فقره مختومه، مانده صفر مورد بوده است.

رزاقی بیان کرد: مجموع عملکرد اجرای احکام تعزیرات استان در 3 ماه نخست امسال نیز 92 فقره موجودی سال گذشته، یک هزار و 409 فقره ورودی، یک هزار و 415 فقره مختومه، 86 فقره مانده بوده است.

سال گذشته  5 هزار و 340 پرونده در اجرای احکام تعزیرات استان مختومه شد

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته اجرای احکام تعزیرات استان گفت: سال گذشته اجرای احکام تعزیرات استان در حوزه کالا و خدمات، 5 فقره موجودی سال 96، 3 هزار و 708 فقره ورودی، 3 هزار و 701 فقره مختومه و 3 فقره مانده بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی عنوان کرد: سال گذشته اجرای احکام تعزیرات استان در حوزه قاچاق کالا و خدمات ارز 93 فقره موجودی سال 96، 547 فقره ورودی، 551 فقره مختومه، 89 فقره مانده بوده است.

98 درصد پرونده‌های قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان بوشهر رسیدگی شد60 ‌محکوم‌ تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مورد عفو شدندعدم درج قیمت و گرانفروشی در صدر پرونده‌های تعزیرات حکومتی سمنان است

رزاقی خاطرنشان کرد: سال گذشته اجرای احکام تعزیرات استان در حوزه بهداشت و درمان، صفر مورد موجودی، یک هزار و 79 فقره ورودی، یک هزار و 79 فقره مختومه و صفر مورد مانده بوده است.

وی ادامه داد: مجموع عملکرد اجرای احکام تعزیرات استان در سال گذشته 98 فقره موجودی سال 96، 5 هزار و 334 فقره ورودی، 5 هزار و 340 فقره مختومه و 92 فقره مانده بوده است.

عدم درج قیمت، وگران فروشی تخلفات پرتکرار در حوزه تعزیرات استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با اشاره به تخلفات پرتکرار 3 ماه نخست امسال تعزیرات استان افزود: عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت بهداشت محیطی، کم فروشی، حمل کالای قاچاق و غیره به ترتیب تخلفات پرتکرار در 3 ماه نخست امسال در حوزه تعزیرات حکومتی استان بوده است.

رزاقی با اشاره به تخلفات پرتکرار سال گذشته تعزیرات استان گفت: عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم رعایت بهداشت محیطی از تخلفات پرتکرار سال گذشته بوده، جزای نقدی، ضبط کالا به نفع دولت، معدوم کردن کالا، جبران خسارت نیز از جمله مجازات در نظر گرفته شده است.

28 زندانی در حوزه تعزیرات استان

وی با اشاره به تعداد زندانیان حوزه تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: در مجموع 28 زندانی در حوزه تعزیرات استان وجود دارد که 13 مورد از آنها خارج از استان و 15 مورد از آنها در داخل استان تحمل حبس می‌کنند.

نانواها پرتخلف‌ترین صنف استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با اشاره به پرتخلف‌ترین حوزه در 3 ماهه نخست امسال در حوزه تعزیرات حکومتی استان گفت: نانوایان، خوار و بار فروشان، پوشاک‌فروشان، قصابان و مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌فروشان از پرتخلف‌ترین حوزه‌ها در 3 ماه نخست امسال در حوزه تعزیرات حکومتی استان بوده‌اند.

رزاقی ادامه داد: سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، پوشاک‌فروشان، قصابان و مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌فروشان نیز پرتخلف‌ترین حوزه‌های سال گذشته در حوزه تعزیرات حکومتی استان بوده‌اند.

تشکیل 64 فقره پرونده در گشت‌های مشترک

وی با اشاره به عملکرد گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان با دیگر دستگاه‌ها بیان کرد: سال گذشته 633 گشت مشترک، یک هزار و 946 مورد بازرسی و 227 فقره پرونده تشکیل شده بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی افزود: در 3 ماه نخست امسال 117 گشت مشترک، 395 مورد بازرسی و 64 فقره پرونده تشکیل شده است.

تشکیل 9 فقره پرونده احتکار در استان مرکزی

رزاقی با اشاره به عملکرد تعزیرات استان در حوزه برخورد با احتکار عنوان کرد: سال گذشته 25 فقره پرونده احتکار تشکیل و به هر 25 فقره رسیدگی شده و در 3 ماه نخست امسال نیز 9 فقره پرونده احتکار تشکیل که به 9 فقره رسیدگی شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های قاچاقی بزرگ استان گفت: سال گذشته یک پرونده قاچاق روغن تشکیل شده که 870 میلیون تومان جریمه برای شخص حقیقی و یک میلیارد و 730 میلیون تومان نیز برای شخص حقوقی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته پرونده قاچاق لوازم‌التحریر تشکیل که 537 میلیون تومان جریمه برای آن در نظر گرفته شد و در 3 ماه نخست امسال نیز پرونده‌ای در حوزه قاچاق سیگار تشکیل شد که برای آن جریمه یک میلیارد و 840 میلیون تومانی به همراه ضبط کالا به نفع دولت و ضبط وسیله نقلیه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج