Web Analytics Made Easy - Statcounter

"امیرحسین برمکی" دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای است که در یک کار زیبا و نیت خیرخواهانه اقدام به رنگ‌آمیزی و مرمت مزار پدر شهید روستای خود کرده است. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گاهی یک خبر خوب اگرچه به‌صورت مستقیم شادی را به تعداد محدودی از افراد جامعه هدیه می‌کند اما فراگیری بسیاری در جامعه دارد، نمونه تولید یک خبر خوب از یک کار زیبا و دوست‌داشتنی را می‌توان در کار برخی از دانش‌آموزان دانست و "امیرحسین برمکی" یکی از دانش‌آموزانی است که کار زیبایی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین دانش‌آموز حدود 16 ساله‌ای است که عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است و در کلاس دهم تحصیل می‌کند، او با نیت خیرخواهانه خود اقدام به بازسازی و مرمت مزار پدر شهید روستای خود کرده است.

"سید احمد حسینی باغی" شهید روستای خشکبیجار از توابع استان گیلان است که حالا "امیرحسین برمکی" دانش‌آموز 16 ساله اقدام به مرمت و رنگ‌آمیزی سنگ مزار پدر این شهید کرده است.

این دانش‌آموز به ما گفت: پدر این شهید در روستای ما زندگی می‌کرد و هنگامی که به مزار او می‌رفتم، متوجه شدم سنگ مزار فرسوده شده است بنابراین تصمیم به مرمت و رنگ‌آمیزی آن گرفتم.

امیرحسین  معتقد است که این کار خوب را برای شادی شهید "حسینی" انجام داده است.

پدر این شهید دو فرزند داشته است که پسر کوچکش به نام "احمد حسینی" به شهادت رسیده و مفقود‌الاثر است و پسر بزرگترش نیز جانباز است.

کلاس‌های تقویتی در پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان ممنوع شدخشونت‌زدایی از دبستان‌ها با محوریت خشونت کلامی و غیرفیزیکی‌ علیه دانش‌آموزانجشنواره رسانه‌ای "رسانش" ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT7 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل میکنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند کخه موفق شدیم با همراهی دستگاه های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

کد خبر 6093459

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه