Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش پارسینه، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه‌ای با روزنامه آرا کاتالونیا اظهار داشت که او لیگ برتر "باشکوه" را برای بازگشت به بارسلونا یا بایرن مونیخ ترک نخواهد کرد، زیرا باشگاه از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. سیتی به دومین عنوان قهرمانی خود با مربیگری گواردیولا طی دو سال گدشته دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب این عنوان در حالی است که تنها یک امتیاز با نایب قهرمانی این فصل، لیورپول اختلاف دارد و با ۲ امتیاز کمتر نسبت به رکورد سال گذشته با مجموع امتیاز ۹۸ لیگ را به پایان رساند.

پیش از آن منتقدان به یقین می‌دانستند که سرمربی سابق بارسا، که زمانی تیم خود را به بهترین باشگاه در جهان با کسب سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تبدیل کرده است، می‌تواند این موفقیت را در خارج از اسپانیا تکرار کند.

گواردیولا در این رابطه گفت: «بیشترین چیزی که برایم اهمیت داشته است این بود که ثابت کنم تا نظر افرادی که می‌گفتند ما نمی‌توانیم در بوندسلیگا و یا در لیگ برتر به همین سبک بازی کنیم اشتباه بوده است.»
وی افزود: «من این سبک را با بازیکنانی، چون داوید سیلوا، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ یا سرخیو آگوئرو همان سبک مالکیت توپی را پیاده کردیم که در تیم دوم بارسلونا در دسته سوم اسپانیا تمرین می‌کردیم. صادقانه بگویم من در اینجا هر چیزی را که لازم دارم در اختیار دارم. در اسپانیا کار کردن سخت است، زیرا احساسات خیلی شدید بوده و کنفرانس‌های مطبوعاتی دشوار‌تر است.

وقتی پیروز شوم همه چیز خوب است و وقتی مغلوب شوم مربی بدی محسوب می‌شوم، اما این شرایط همه جا یکسان است. اما در سیتی بر خلاف باشگاه‌های دیگر که ۱۸ عضو هیئت مدیره دارند، تنها ۳ یا ۴ نفر در امور ورزشی تصمیم می‌گیرند.»

پپ گواردیولا درباره مدیر ورزشی منچسترسیتی می‌گوید: «من در سیتی تیکسی بگریستین را در کنار خود دارم که یکی از مهمترین افراد در زندگی کاری و حرفه‌ای من بوده است. زیرا زمانی که من در این عرصه ناشناخته بودم به من اعتماد کرد.»

پپ در پایان گفت: «هرگز به بارسلونا یا آلمان باز نمی‌گردم و اینجا همه چیز که من را مجاب به ماندن کند در اختیار دارم. کجا می‌توانم امکاناتی به خوبی این باشگاه و شانس حضور در چنین لیگ فوق العاده‌ای را داشته باشم؟»

مترجم: سهند خرمی
منبع: سایت گل

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پپ گواردیولا منچستر سیتی بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!