Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده اهر-تبریز در استان آذربایجان شرقی یکی از پر‌تردد‌ترین جاده های آذربایجان شرقی است که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اما متاسفانه این پروژه به تازگی متوقف شده و خبری از روند ادامه این پروژه نیست.

 به گزارش ایلنا، اولین کلماتی که  پس از  شنیدن جاده اهر - تبریز به گوش می‌رسد "جاده مرگ" است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 6 روز گذشته23 نفر در این جاده دچار مصدومیت شدند و تاخیر در اجرای این پروژه با به خطر افتادن  جان چندین هزار انسان درسال برابری می‌کند.

متاسفانه عدم وجود بودجه کافی باعث تاخیر در عملیات اجرایی این پروژه شده است و این تاخیر باعث سوء استفاده برخی افراد از این جاده برای وعده های انتخاباتی تبدیل شده است.

رئیس جمهور در اولین دوره سفرهای استانی خود به آذربایجان شرقی از اجرای این پروژه تا پایان سال 95 خبرداده بود که تا کنون  این پروژه به پایان  نرسیده و به‌صورت نیمه کاره رها شده است.

 عدم تکمیل این پروژه برابر است با فاجعه انسانی در آمار تصادفات شرایط فیزیکی و کوهستانی این جاده نقش بسیاری دارد.

ولی اصلاح جاده و احداث بزرگراه می‌تواند کاهش چشمگیری در آمار تلفات این جاده داشته باشد که متاسفانه خبری از تکمیل این پروژه نیست و شاید چندسال دیگر این پروژه به پایان برسد اما امیدوارم این پروژه هرچه زود‌تر به اتمام برسد تا شاهد تلفات و مصدومیت‌های جاده نشویم .

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی مرگ مسافران پروژه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز