Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@20:46:04 GMT

اجرای شرط پلیس برای برداشتن پل گیشا

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۵۲۱۷

اجرای شرط پلیس برای برداشتن پل گیشا

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کندرو نواب گفت: در این پروژه از آسفالت تولید شده در شرکت های وابسته به شهرداری تهران گرفته ایم.

وی گفت: در این محل با توجه به عبور اتوبوس های بی آر تی تلاش شد از بتن مسلح شده استفاده کردیم تا بعد از مدتی نشست نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صبوری افزود: شرط برچیدن پل گیشا از سوی پلیس راهور بازگشایی این محور اعلام شده بود که ما یک روز قبل از آغاز کار برچیدن پل گیشا این محور را به پلیس تحویل دادیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: خوشحالیم که بگوییم در این معبر که ۴ میلیارد تومان برای ساختش هزینه شده همه اقدامات دسترنج بچه های شهرداری تهران بوده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است