Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@02:22:51 GMT

تصادف مرگبار مقابل دانشگاه پلیس + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۵۴۸۶

تصادف مرگبار مقابل دانشگاه پلیس + عکس

به گزارش وانانیوز، 

 حوالی ساعت ۱۷:۴۵ دیروز خبر تصادف بین دو خودروی سواری تیبا و پژو۲۰۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان ایستگاه ۶۸ و گروه امداد و نجات ۸ را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی، خیابان جدی اردبیلی، بعد دانشگاه علوم انتظامی امین اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که تصادف شدید میان دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو ۲۰۶ رخ داده و شدت آن به حدی بود که سواری پژ و ۲۰۶ کاملاً واژگون شده و راننده داخل کابین محبوس شده است. راننده سواری تیبا اما وضعیت بهتری داشت و تا پیش از حضور آتش نشانان از خودرو خارج شده بود.


عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل با استفاده از دستگاه‌های مخصوص اقدام به برش کابین سواری پژو ۲۰۶ کرده و راننده را که مردی حدوداً ۳۰ ساله بود از کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که متأسفانه بررسی علائم حیاتی‌اش نشان داد جان خود را از دست داده است.

مرکز فرماندهی آتش نشانی تهران با تأیید این خبر اعلام کرد: آتش نشانان پس از انتقال دو خودرو به حاشیه مسیر، محل حادثه را به عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی تحویل داده و به مأموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم انتظامی امین پلیس بزرگراه شهید خرازی تهران خودروی تیبا تصادف پژو 206 مرگبار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان