Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های شاخص شهرکهای صنعتی استان زنجان در سالجاری گفت: احداث ناحیه صنعتی صنایع دستی نیکان و تکمیل و واگذاری ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان از برنامه‌های این شرکت در استان زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: برای پیگیری بهتر امور و رسیدن به نتیجه مطلوب، علاوه بر انجام تکالیف محوله از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران بر اساس تکالیف مجمع، امسال بر روی 5 برنامه شاخص برای اجرا در شهرکهای صنعتی استان تمرکز داریم تا به صورت 100 درصد تحقق یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بهره برداری از شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان 4)، احداث ناحیه صنعتی صنایع دستی نیکان و تکمیل و واگذاری ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان، توسعه خوشه چاقوی زنجان، احداث پست برق در شهرک صنعتی سلطانیه و طراحی و واگذاری سایت‌های ویژه کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق، نوآوران و خدابنده، 5 برنامه شاخص شرکت شهرکهای صنعتی در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزود: علاوه بر این 5 برنامه که برای امسال پیش‌بینی شده، 5 برنامه شاخص دیگر نیز در چشم انداز 3 ساله پیش بینی شده که امیدوارم با عملیاتی شدن این برنامه ها شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و اقتصاد استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در هر استان 5 پروژه موفق اقتصاد مقاومتی معرفی شده است که بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، دو پروژه خوشه کفش هیدج و استقرار و پیاده سازی کلینیک صنعت که توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اجرا شده - جزو 5 پروژه موفق استان زنجان معرفی شده‌اند.

احمدی ارتقای فناوری و ارایه خدمات توسعه‌ای خوشه‌های کسب وکار و شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی را از برنامه‌های اولویت دار شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اعلام کرد و افزود: هدف از توسعه خوشه کفش هیدج، ایجاد و ثبت برند و افزایش صادرات این محصول بوده که با اجرای برنامه‌های عمل و همکاری ذینفعان و نیز حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان از حضور فعالان این عرصه در نمایشگاههای داخلی و خارجی و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی تاثیر مطلوب و بسزایی در نیل به اهداف تعیین شده داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، بحث عارضه یابی واحدهای صنعتی راکد را یکی از مباحث مهم برشمرد و ابراز کرد: همانطور که برای درمان هر بیماری نیاز به تشخیص صحیح داریم؛ برای راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد نیز ابتدا باید عوامل و عوارضی که موجب تعطیلی واحد شده‌اند، شناسایی شده و سپس به ارایه راهکار پرداخت.

وی عنوان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان برای حل این مشکل اقدام به راه اندازی کلینیک صنعت در استان کرد که افرادی با تخصص‌های مختلف از جمله مالی، بیمه‌ای، صنعتی، بازرگانی و غیره در آن فعالیت دارند و به صورت کاملا علمی نسبت به عارضه یابی و ارایه راهکار برای واحدهای متقاضی اقدام می‌کنند.

احمدی عنوان کرد: مشاوره و راهنمایی در زمینه ایجاد کسب و کارهای جدید، عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تعیین اولویت‌های پروژه بهبود و اجرای آن، آموزش و ارتقای توانمندی مهندسان صنعتی و جلب مشارکت و اعتمادسازی میان مشاوران از دیگر خدمات مهم این کلینیک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی