Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمران روستایی در خراسان رضوی تخصیص خواهد یافت.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا تابش در نشست مشترک مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با استاندار که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین ماه امسال آماده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی منازل خسارت دیده در مناطق سیل زده، هیچ سهمیه ای برای خراسان رضوی در نظر گرفته نشده است و به همه واحدهای نیازمند بازسازی، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، بازپرداخت اصل و فرع تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین می شود.

وی گفت: بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای خسارت دیده در اثر وقوع سیل در صورت متقاعد شدن بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، وام بلاعوض ۱۲ میلیون تومانی در مناطق شهری و ۱۰ میلیون تومان در مناطق روستایی پرداخت خواهد کرد.

تابش با اشاره به ضرورت تلفیق منابع استانی و ملی برای اجرای پروژه های عمران روستایی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن این پروژه ها در خراسان رضوی تخصیص خواهد یافت و انتظار می رود به همین میزان هم از اعتبارات استانی پیش بینی شود.

وی درباره درخواست استاندار خراسان رضوی برای مشارکت در طرح ساماندهی حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده این موضوع را بررسی و نحوه مداخله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مشهد و ساخت واحد مسکونی برای ساکنان این مناطق مشخص خواهیم کرد

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازسازی منازل خسارت دیده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان