Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان، بر ضرورت اقدامات منسجم تاکید و خاطر نشان کرد: با تدوین یک چک‌لیست مشخص سهمیه فرمانداران متمرکز و معین شود تا در شهرستان ها نیز اقدامات همراستا با استان صورت گیرد.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی دارای توان مالی بالا جهت تامین کمک های هزینه ای برنامه های ستاد و امکانات لجستیک استان باید استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه مردم به عشق امام حسین(ع) همواره در فعالیت های مذهبی حضور می یابند و کمک می کنند، افزود: در مراسم ماه محرم و برنامه های ستاد اربعین ضمن کاستن از مسئولیت های مالی مردم عادی بدلیل مشکلات اقتصادی، می توان از کمک ها و امکانات خیرین، اتاق بازرگانی و هیئت های مذهبی بصورت متمرکز بهره برداری کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: با افتخار از بخش خصوصی، توان اصناف و واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی متمول استان دعوت می کنیم کمک های شایسته ای داشته باشند تا مراسم ایام اربعین با شکوه تمام برگزار شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام هریک از مسئولین کمیته های ذیل ستاد اربعین استان نیز با حضور استاندار زنجان اعطا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موازی کاری ستاد اربعین استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ محمد خانچی اعلام کرد: در پی صدور هشدار بارندگی از سوی سازمان هواشناسی، جلسات مدیریت بحران تشکیل و وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت همچنین وضعیت راه های استان را به صورت لحظه ای رصد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید؛ آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید

وی افزود: با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و احتمال جاری شدن سیل، شهروندان باید توجه داشته باشند که از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در محورهای روستایی خودداری کنند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیر ضرور در ارتفاعات اجتناب شود.

وی خطاب به همه دستگاه‌های خدماتی، امدادی و اجرایی استان بیان‌کرد: با توجه به شرایط جوی، تمام مدیران خوزستان باید در محل کار خود حضور داشته و امکانات خود را پای کار بیاورند.

خانچی در پایان گفت: از همه هم استانی های عزیز درخواست داریم که در یکی، ۲ روز آینده از حضور در مناطق ناامن اجتناب کنند.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش ها افزوده می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229344 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد