Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده‌های آنها با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی، چهارشنبه، 12 تیرماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
این مرحله با راهیابی 150 متسابق مرحله مقدماتی در گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ در رشته‌های ۲۰ و ۱۰ جزء و کل قرآن و اذان ساعت 14:30 در صحن حرم امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی مراسم اختتامیه از 45 نفر حائز رتبه اول تا سوم با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل می‌آید.
یادآور می‌شود، بخش خوشنویسی این دوره از جشنواره با داوری 460 اثر در گالری شرق منطقه 13 شهرداری تهران و در رشته‌های تذهیب، خوشنویسی و آثار تجسمی با قضاوت داورانی از انجمن خوشنویسی همراه با بازدید عمومی برگزار ‌شد که در هر رشته سه نفر مورد تجلیل واقع می‌شوند. همچنین در بخش ارسال اشعار نیز 140 اثر از بانوان و آقایان علاقه‌مند به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است.
لازم به ذکر است، آیین اختتامیه این مسابقات همراه با تجلیل از برگزیدگان دهه سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرانی مؤسسات قرآنی قرآن جشنواره قرآنی آیه های مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد