Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه پویش مردمی سهم من از بهشت با محوریت افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت شبستان امام علی(ع) دنبال می‌شود، گفت: شماره حساب ۲۵۱ بانک مسکن به نام آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای مشارکت مردم در پویش سهم من از بهشت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت در قم که در سالن جلسات ساختمان پژوهشکده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: پویش مردمی سهم من از بهشت با محوریت افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت شبستان امام علی علیه‌السلام با همکاری کانون‌های مساجد در سطح کشور دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شماره حساب ۲۵۱ بانک مسکن به نام آستان مقدس و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۰۰۰۴۰۰۰ برای مشارکت مردم در پویش سهم من از بهشت درنظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت با بیان اینکه دو هزار فعالیت مردمی در جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت به همت تشکل‌های مردمی دنبال می‌شود، عنوان کرد: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در فعال‌سازی این جریان‌های مردمی دارند.

وی مطرح کرد: امیدواریم همانطور که تشکل‌های مردمی به ویژه خیرین در مناسبت‌های مختلف برای اهل‌بیت(ع) فعال می‌شوند در دهه کرامت نیز فعالیت‌های خود را دنبال کرده و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تبلیغات حرم حضرت معصومه حرم مطهر روابط عمومی قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد