Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موزه ملی ایران گفت: بانک اطلاعاتی مجموعه اسناد بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی راه‌اندازی می‌شود. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جبرئیل نوکنده ظهر امروز در دیدار با کارکنان میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: بانک اطلاعاتی مجموعه اسناد بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی راه‌اندازی می‌شود و در این زمینه از ظرفیت‌ نهادهای استان استفاده می‌شود که این موضوع برای ما اولویت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در سال 2010 ثبت جهانی شده است بیان کرد: کار کاوش بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تا حدودی انجام شده  و راه‌اندازی سامانه و بانک اطلاعاتی نیز به منظور تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اولویت اساسی است.

باند حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان اشیاء تاریخی در استان فارس دستگیر شدند‌بقایایی از یک شهر گمشده تاریخی در شرق گیلان کشف شدظرفیت‌های تاریخی و گردشگری کرمان اثر جدی بر رونق اقتصادی استان ندارد

رئیس موزه ملی ایران در ادامه گفت: سوق‌یابی به سمت کارهای مشترک و استفاده از ظرفیت جوانان فرهیخته و بومی در این زمینه برای ما حائز اهمیت است و در تلاش هستیم در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع یک اولویت مهم برای ما است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این دیدار تصریح کرد: اهمیت به پیشینه و تاریخ اردبیل در حوزه‌های تاریخی یک مسئله بسیار مهم است که باید از این قابلیت مهم به شکل مناسبی استفاده شود و در این زمینه توجه به برنامه‌های هفته اردبیل نیز باید بیش از پیش توسعه یابد.

نادر فلاحی تصریح کرد: اهمیت سلسله صفویه در عالم تشیع و نقش اردبیل در این زمینه اولویت اساسی است و در این زمینه وحدت و رسمیت مذهب تشیع از شهر اردبیل وظیفه و رسالت ما را در این حوزه خطیر و حساس می‌کند که باید به نقش برجسته اردبیل به شکل مناسب پرداخته شود.

معاون  گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز از اهمیت حمایت جذب ایده‌ای استارتاپ حوزه گردشگری سلامت در استان بیان کرد: توسعه گردشگری سلامت و اهمیت به این موضوع با توجه به شرایطی که اردبیل دارد یک امر مهم است و در این زمینه باید از ایده‌های مرتبط حمایت همه‌جانبه انجام شود.

صغری فرشی افزود: تقویت زیرساخت‌ها و نیز همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه با محوریت برخورداری از نظرات متخصصانه و کارشناسانه برای ما حائز اهمیت است و در تلاش برای راه‌اندازی خانه گردشگری سلامت در استان هستیم تا بتوانیم در توسعه استان بیش از پیش عمل کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است