Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بالا گرفتن تنش‌ها میان دشمن اسرائیلی و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از ابتدای سال جاری میلادی، تعداد شهرک‌نشین‌های اسرائیلی که در منطقه اطراف نوار غزه مشاوره‌های روانی دریافت می‌کنند، افزایش یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المنار، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، تعداد بیمارانی که درخواست مشاوره‌های روانی در منطقه اطراف غزه به ویژه سیدیروت و اشکول را دارند، به شدت افزایش یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است، پس از ۱۱ دور تنش از ابتدای سال جاری میلادی تعداد شهرک‌نشین‌های ساکن اطراف غزه که درخواست مشاوره‌های روانی داده‌اند، به شدت افزایش یافته است.

این شبکه عبری زبان افزود، بخش بزرگی از آنها به مواد مخدر درمان شده و از داروهای آرامش‌بخش استفاده می‌کنند تا به آنها برای رهایی از ترس کمک کند.

تلویزیون اسرائیل در ادامه اعلام کرد، تعداد کارشناسان و پزشکان بیماری‌های روانی در اطراف غزه اندک است و تعداد آنها برای ارائه درمان به این تعداد از بیماران کافی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند

تین نیوز

تعداد تلفات حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، بر اساس جدول و نمودار آماری که از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شد، تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 به رقم 17 هزار و 745 نفر رسید.

این درحالی است که تعداد متوفیان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1400 رقمی معادل 15 هزار و 440 نفر بود که این عدد نشان دهنده افزایش 15 درصدی تلفات حوادث رانندگی است.

همچنین در 11 ماهه سال 1401 تعداد 341 هزار و 113 نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن، 292 هزار و 837 نفر بوده که این عدد نیز بیانگر افزایش 16 درصدی تعداد مصدومان حوادث رانندگی است.

به گزارش تین نیوز، تعداد متوفیان و مصدومان حوادث رانندگی که در این جدول ذکر شده از آخرین آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی کشور استخراج شده و مربوط به حوادث درون شهری، برون شهری و روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟