Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه ۷۰ مسئول ملی در زمان استانداری من به البرز سفر کرده‌اند،گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و راهسازی البرز اختصاص یافت. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله شهبازی در همایش یک روزه معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر کشور که ظهر امروز به میزبانی البرز برگزار شد، اظهار داشت: این نشست به منظور افزایش هم‌فکری و هم‌افزایی معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر ‌کشور در جهت ایجاد بسترهای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان البرز محل زندگی قومیت‌های زیادی است که در کنار هم زندگی می‌کنند.

هم‌افزایی دوران سیل در دیگر پروژه‌های عمرانی شهر اهواز اعمال شودعضو کمیسیون عمران مجلس: پروژه‌های عمرانی کشور به‌علت عدم تأمین اعتبار متوقف شده‌اندوزارت نفت مکلف به تخصیص 2 هزار میلیارد تومان قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی شد

استاندار البرز با بیان اینکه بیش از 70 مسئول ملی را در مدت حضورم به عنوان استاندار البرز در این استان میزبانی کرده‌ایم که منشا خیر و اثرات مثبت در مسیر توسعه استان بوده است، بیان کرد: تخصیص 800 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های مهم و استراتژیک البرز طی سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از دستاوردهای ملی به البرز بوده است.

استاندار البرز اضافه کرد: معاونان عمرانی استانداری‌ها وظیفه سنگین نظارت بر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را دارند که در البرز این امر به جد در جریان است.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی استان نباید منوط به توزیع اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شود بلکه شهرداری‌ها و معاونت عمران موظف به ایجاد بسترهای مشارکت بخش خصوصی در این راستاست، عنوان کرد: برای توسعه گردشگری البرز آماده امضای تفاهمنامه همکاری و هم‌افزایی با سایر استان‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها باید به سمت درآمدزایی حرکت کنند چرا که نمی‌توان توسعه و عمران شهرها را با درآمد‌های محدود ارزش افزوده دنبال کرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در موضوع طرح بازآفرینی شهری دولت تدبیر و امید به جد ورود کرده ولی استان‌ها کمتر از این امکان بهره‌برداری کرده‌اند.

‌شهبازی افزود: هر استانی مزیت‌هایی دارد که می‌تواند با پرداختن به آنها بستر مانایی جمعیت را فراهم کند و کوتاهی در این راستا موجب افزایش مهاجرت به استان‌هایی پویا و مولد همچون البرز را فراهم کند که اکنون زیرساخت‌های این استان از رشد جمعیت باز‌مانده است.

استاندار البرز ادامه داد: در بارندگی‌های فروردین امسال البرز نیز مانند سایر استان‌ها در معرض خطر سیل بود ولی با مدیریت شرایط از وقوع خسارات جانی و مالی جلوگیری شد.

وی گفت: در کرج نیز به واسطه وجود رودخانه فصلی دلمبر در صورتی که تدابیر لازم به موقع اتخاذ نمی‌شد، حادثه شیراز تکرار می‌شد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند

مهرداد عظیمی در مراسم روز جهانی کارگر در سنندج اظهار داشت: پس از تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای پس از چند دهه، براساس یکی از بندهای آن، تمام دستگاه‌های دولتی مکلف اند بخشی از بودجه عمرانی سالانه خود را صرف آموزش مهارت‌های کارگران دهند که عدد قابل توجهی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عظیمی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی آمار صدمات حین کار در کشور ادامه داد: در واگذاری امر آموزش به بخش خصوصی رشد ۱۱۴۰ درصد داشته ایم.

 وی با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و اقتصاد هم باید در دستان کارگران و کارفرمایان راهبری شود.

عظیمی بیان کرد: هر میزان از اقتصاد دولتی فاصله بگیری و شرایط مشارکت مردم در امورات اقتصادی موفق خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کردستان و مردمان قهرمانش صفحات زرینی از تاریخ پرافتخار را به نام خود به ثبت رساندند و ایران به وجود کردستان افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های آن سرمایه نیرو‌های انسانی است، گفت: باید الگو‌های موفق را به کشور تحویل دهند.

عظیمی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های بخش استان معرفی درست و حرفه‌ای ظرفیت‌های استان است، ادامه داد: استاندار کردستان شجاعانه با استفاده از ظرفیت‌های سنتی و آیینی، تلاش دشمن برای بدنام کردن این استان را خنثی می‌کند.

در این مراسم از کارگران برتر تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران