Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:59:06 GMT

سایپا تغییر موتور محصولات مشترک را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۷۱۴۲

سایپا تغییر موتور محصولات مشترک را تکذیب کرد

به گزارش روز دوشنبه سایپا، مرکز یاد شده در این بیانیه آورده است: در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها به گفته‌های یک مدرس از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد کرده و از قول وی اعلام کرده‌اند، قرار است موتور EF۷ روی خودرو‌های تندر ۹۰ و ساندرو هم نصب شود. مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا به نمایندگی از این گروه خودروسازی اعلام داشت، هیچ برنامه‌ای برای استفاده از این موتور یا هر موتور دیگری روی محصول ساندرو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این بیانیه، تولید محصول ساندرو و تندر ۹۰ در گروه خودروسازی سایپا به دلیل خروج شرکت فرانسوی رنو از ایران و عمل نکردن این شرکت به تعهداتش، متوقف شده و سایپا نیز برای تأمین منافع مشتریان، طرح‌های تبدیلی محصولات پیش فروش را اجرا کرده و نتایج این بدعهدی را کنترل کرده است. از این رو، طرح چنین موضوع‌های غیراجرایی و غیرکارشناسانه‌ای موجب تشویش اذهان خریداران خودرو در کشور می‌شود.

برخی رسانه‌ها در روز‌های گذشته از قول یک مدرس دانشگاهی و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش اعلام کردند که قرار است موتور یی. اف ۷ (EF۷) روی خودرو‌های تندر ۹۰ و ساندرو هم نصب شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودروسازی سایپا خودروسازان بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد