Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کلاس هاي مشاوره خصوصي خانواده با حضور دکتر فردوسي، روانشناس و استاد دانشگاه در کيش برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش به همت اداره امور زنان اين سازمان، کلاس هاي مشاوره خصوصي ويژه خانواده ها 25و 26 تير در دفتر مرکزي امورزنان برگزار مي شود. دکتر فردوسي ، روانشناس و استاد دانشگاه مدرس اين دوره است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان مي توانند جهت تعيين وقت مشاوره و کسب اطلاعات بيشتر به دفتر مرکزي اداره امور زنان مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 1-44456870 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود