Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد امین دانش‌آموخته دکتری فلسفه از دانشگاه آمریکایی دمشق، در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به پایمال شدن حقوق بشر توسط آمریکایی‌ها در سوریه، گفت: شب گذشته نیرو‌های ائتلاف آمریکایی_ صهیونیستی به برخی مناطق سوریه تهاجم کردند و شهروندان بی دفاع سوری را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی_ جواد امین با بیان اینکه ائتلاف شوم آمریکایی_صهیونیستی از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۱۲۰ بار غیر نظامیان سوری را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: بنابر گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر تاکنون حدود ۳۰۳۵ شهید توسط این ائتلاف شوم به شهادت رسیدند.

استاد دانشگاه دمشق با بیان اینکه در تجاوز نیرو‌های ائتلاف آمریکایی _صهیونیستی بسیاری از کودکان و سالخوردگان و زنان به شهادت رسیدند، یادآور شد: سازمان‌های جهانی تاکنون ۱۷۲ گور دسته جمعی را در سوریه پیدا کرده است.

جواد امین با بیان اینکه نیرو‌های ائتلاف تاکنون ۱۸۰ نیروگاه و مناطق زیربنایی را در سوریه بمباران کردند، خاطر نشان کرد: بر اثر تجاوز ائتلاف شوم تاکنون ۶۰ بیمارستان بر اثر ویران و از بین رفته است.

استاد دانشگاه دمشق با بیان اینکه بیش از ۲۵ مدرسه و یتیم خانه در اثر بمباران‌ها ویران شده و افراد بی دفاع زیادی توسط این ائتلاف صورت به شهادت رسیدند، افزود: طی ۴ سال مقاومت در مناطق کفره و فوئک در سوریه، ۳ هزار شهید بر اثر تهاجم داعش و نیرو‌های ائتلاف متجاوز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه حملات متجاوزین را با کمک ایران و نیرو‌های مقاومت و حزب الله تا حدود زیادی دفع کردیم، یادآور شد: به دلیل نابودی زیر ساخت‌ها و مشکلات موجود و حضور ائتلاف آمریکایی اجازه ورود نفت و برق به سوریه را نمی‌دهند.

جواد امین با بیان اینکه در سوریه ۳۰ قبیله وجود دارد که با کمک‌های مستشاری ایران و آموزش فرهنگ مقاومت با دشمنان مقابله می‌شود، ادامه داد: مردم سوریه از نابودی پهپاد متجاوز امریکایی به خاک ایران توسط سپاه پاسداران بسیار خوشحال هستند و با این اقدام قاطع ایران بینی ترامپ به خاک مالیده شد و این اقدام سربلندی ایران را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت همه پیروزی‌ها را مدیون امام راحل هستند، خاطر نشان کرد: عزت مسلمانان در کشور‌های منطقه به برکت امام راحل بوده و همانطور که سید حسن نصرالله گفتند زمان پیروزی‌ها رسیده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام راحل حزب الله حقوق بشر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین پس از دیدار هفته بیست‌وپنجم استقلال و تراکتور، یک اتفاق مهم در مدیریت آبی‌ها رخ داد و علی خطیر، مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود برکنار شد. خطیر پس از شروع فصل و با استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و پس از واگذاری این باشگاه این جایگاه را از دست داد. جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای شروع همکاری اختلافات زیادی باهم داشتند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط استقلال گذاشت. پس از برکناری خطیر، حالا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شده است.

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.
پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی کنند. جواد نکونام اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سرگذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی ها را شاد و خوشحال کند.

کد خبر 849209 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است