Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@13:38:12 GMT

کشته و زخمی شدن ۶۳ شبه‌نظامی در جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۷۷۷۵

کشته و زخمی شدن ۶۳ شبه‌نظامی در جنوب عربستان

به گزارش جهان نيوز، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی سه روز اخیر با انجام چند عملیات در دو محور جازان و نجران(جنوب عربستان)، ده‌ها نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار داده است.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از عناصر مزدور از جمله چهار نظامی سعودی و یک مزدور سودانی در عملیات تک‌تیراندازان کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت که در عملیات یگان تک‌تیرانداز در نجران و جازان طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته، ۳۰ نفر از شبه‌نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

منبع یمنی تاکید کرد که ۳۳ مزدور کشته شده هم در روز شنبه گذشته در دو محور ذکر شده کشته و زخمی شدند.
   
هفته گذشته نیز در مجموع ۲۹ نفر از عناصر ائتلاف سعودی از جمله چند نظامی عربستانی به دست نیروهای تک‌تیرانداز در جازان و نجران از پای درآمده بودند.

یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن و انصارالله از ابتدای جنگ در کنار دیگر یگان‌های یمنی، نقش بسزایی در عملیات مقاومت در برابر ائتلاف سعودی ایفا کرده‌ و تاکنون صدها نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز را از پای درآورده‌ است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیروز نیز با شلیک یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱»، مواضع شبه‌نظامیان در استان حجه در شمال غرب یمن را هدف قرار دادند که در پی آن شماری از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است. کپی متن خبر برچسب ها: جنبش انصار الله عربستان سعودی تک تیرانداز

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: جنبش انصار الله عربستان سعودی تک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت