Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا پلگرینی طی بیانیه ای از هواداران رم تشکر و به استقبال مسیر جدیدش در بیانکونری رفت.

طرفداری- مدافع چپ جدید یوونتوس، لوکا پلگرینی امروز صبح بیانیه ای در راستای پیوستن خود به یوونتوس و تشکر از هواداران رم منتشر کرد که به شرح زیر است:

قبل از شروع این ماجراجویی جدید، می خواهم از آ اس رم برای این سال ها که با هم گذراندیم تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای مسیر تیم جوانان که ما جام های زیاد و بزرگی را کسب کردیم تا زمانی که به تیم اول منتقل شدم. در طول این سال ها آدم های زیادی را دیدم و از تمام آن ها چیزی یاد گرفتم. از مربی ها تا هم تیمی ها، از مدیران تیم تا کارگران انبار، از پزشکان تا فیزیوتراپیست ها. بدون آن ها به لوکایی که امروز هستم تبدیل نمی شدم. من هشت سال پیش به این تیم پیوستم زمانی که یک کودک بودم و الان به عنوان یک انسان بالغ تر آن را ترک می کنم. می خواهم از هواداران تشکر کنم  که به من نزدیک بودند. از اولین ثانیه های سختی ها تا شادی های کوچک و بزرگ که من با این پیراهن تجربه کردم و دوست داشتم تعداد بیشتری هم تجربه کنم. از امروز یک مسیر جدید برای من شروع می شود که من با تمام اشتیاق ممکن همانطور که همیشه داشته ام، آن را به عهده خواهم گرفت. من مفتخرم که به موفق ترین تیم ایتالیایی و یکی از موفق ترین ها در جهان پیوسته ام. من به دنبال شروع این مسیر جدید هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی

 در این ویدئو تصاویری از حضور حسن یزدانی بر روی تشک کشتی را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران