Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجتبی محمدی مزرعه شاهی روز دوشنبه در نشست خبری که در محل این دانشکده برگزار شد، افزود: با هدف پذیرش دانشجویان بومی و نیز معرفی دانشکده علوم قرآنی میبد در سطح کشور مقرر شده امسال ۶۰ دانشجوی دختر و ۶۰ دانشجوی پسر با توجه به سوابق تحصیلی در دوره های شبانه و روزانه پذیرش شوند.

وی افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشکده علوم قرآنی میبد می توانند به سایت سنجش یا سایت دانشکده علوم قرآنی میبد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد همچنین اظهار داشت: این دانشکده در سال ۷۳ تاسیس شده و تا سال ۹۱ تنها در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث پذیرش دانشجو پذیرفته و از سال ۹۱ تا به حال نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم قرآن مجید، علوم قرآن و حدیث، رشته تفسیر و علوم قرآن پذیرش دانشجو دارد.

محمدی مزرعه شاهی دانشکده علوم قرآنی میبد واقع در بفروئیه این شهرستان را تنها دانشکده ای عنوان کرد که از بین ۱۶ دانشکده علوم قرآنی در سطح کشور پذیرش دانشجو در رشته علوم قرآن و حدیث دارد.

وی در ادامه گفت: این دانشکده تا به حال یک هزار و ۷۰ نفر فارغ التحصیل داشته که از این تعداد ۶۹۰ نفر به استخدام مشاغل دولتی درآمده اند و هم اکنون نیز ۲۹۴ دانشجو در دانشکده به تحصیل مشغول هستند که از این تعداد ۲۰۲ نفر در مقطع کارشناسی و ۹۲ نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

این مسئول افزود: دانشکده هم اکنون ۲ نفر عضو هیئت علمی و ۴۵ نفر مدرس حق التدریس دارد که افزایش اعضای هیئت علمی در حال پیگیری از دفتر مرکزی دانشکده می باشد.

وی برگزاری همایش ملی قرآن و علوم انسانی و نیز همایش منطقه ای مشاهیر قرآنی یزد، چاپ ۴۰ جلد کتاب و مقالات گوناگون علمی تخصصی و پژوهشی، کتابخانه ای غنی با حدود ۳۰ هزار جلد کتاب و ۷۰۰ عنوان پایان نامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را از ویژگی های این دانشکده برشمرد و یادآور شد: این دانشکده تا به حال ۲ بار در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ / ‏‬ ۶۰۱۴/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد دانشکده علوم قرآنی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی