Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نسل اخیر سوپرا عینی ترین ثمره این همکاری ها به حساب می آید، چرا که کوپه هیجان انگیز تویوتا با مشورت باواریایی ها توسعه یافته و به لحاظ خصوصیات فنی شباهت های زیادی با ب ام و Z4 دارد.

حال خبر می رسد دو کمپانی می خواهند در زمینه خودروهای شاسی بلند نیز با هم همکاری کنند. بر اساس گزارش برخی از نشریات ژاپنی، این بار ب ام و قصد دارد از تجارب تویوتا بهره گرفته و شاسی بلندی جان سخت و همه جا رو بر پایه لندکروزر تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اتخاذ چنین تصمیمی علاقه زیاد برخی از مشتریان باواریایی ها، به ویژه ساکنان روسیه و خاور میانه، به یک خودروی آفرود با توانایی های آفرود شبیه تویوتا لندکروزر اما تجمل و کیفیتی که از یک ب ام و انتظار می رود، اعلام شده است.

 

در حال حاضر X7 بزرگ ترین شاسی بلند ب ام و محسوب می شود. اگر چه می توان با این شاسی بلند جدید در مسیرهای آفرود هم رانندگی کرد، اما توانمندی های آن به هیچ وجه قابل مقایسه با رقیبی همانند لکسس LX نیست؛ احتمالا می دانید که این شاسی بلند لوکس ژاپنی نیز بر پایه تویوتا لندکروزر ساخته شده است.

با توجه به محبوبیت روز افزون مدل های شاسی بلند و کراس اوور، دور از انتظار نیست که گمانه زنی های نشریات ژاپنی در آینده نزدیک رنگ واقعیت به خود بگیرد.   بیشتر بخوانید:

بی ام و انقلاب زودهنگام خودروهای برقی را غیر محتمل می داند

درست است که ب ام و اکنون طیف گسترده ای از مدل های کراس اوور را در سبد محصولات خود دارد، اما جای خالی یک مدل شاسی بلند مخصوص آفرود مزین به نشان این کمپانی به شدت احساس می شود.

ناگفته نماند رقیب اصلی ب ام و، یعنی مرسدس بنز سالهاست که مدل جان سخت G کلاس را برای طرفداران آفرود تولید می کند. استقبال بالا از این خودرو ثابت کرده که شاسی بلندهای لوکس و همه جا رو می توانند مشتریان خاص خود را داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب خودرو روسیه برنا شاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس این خودروساز ژاپنی به خبرنگاران گفت دایهاتسو، شرکت تابعه تویوتا قصد دارد بعد از رسوایی در تخلف در بررسی‌های ایمنی خودروها توسعه خودروها را از سر بگیرد و افزود که فرصت‌هایی را در آمریکای جنوبی و آفریقا دید.

دایهاتسو سال گذشته اعلام کرد که آزمایش‌های ایمنی را برای حدود ۸۸ هزار خودروی کوچک تقلب کرده است که اکثر آنها با نام تجاری تویوتا فروخته می‌شوند و این رسوایی برای بزرگترین خودروساز ژاپن خطری برای شهرت ایجاد کرده است.

رئیس جدید این شرکت، ماساهیرو اینوئه از تویوتا اعزام شد تا دایهاتسو را تغییر دهد و آن را در مسیر رشد قرار دهد. از سرگیری توسعه خودروهای جدید یک نقطه عطف مهم خواهد بود و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار انجام دادیم و قصد داریم تا پایان سال به جلو حرکت کنیم.

او در یک میزگرد به خبرنگاران گفت که بازارهای نوظهور برای ما مناسب هستند و مانند پرتاب یک توپ سریع و مستقیم در وسط منطقه حمله است. وی گفت که آمریکای جنوبی و آفریقا، بازارهایی هستند که باید در ۱۰سال آینده کانون توسعه باشند.

بر اساس گزارش رویترز، همه مدل‌های دایهاتسو به جز یک مورد، مطابق با استانداردهای داخلی تایید شده‌اند و محموله‌ها از سر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد