Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حاجی مزدارانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از عدم قطع برق در روستاهای نجف‌آباد و حصارقاضی جوادآباد خبر داد و اظهار داشت: مأموریت اصلی ما در اداره برق شهرستان خدمت‌رسانی به مردم است و جهت جلب رضایت و تأمین رفاه مردم زیرساخت‌های لازم بایستی فراهم شود.

حاجی مزدرانی افزود: با توجه به گرم شدن هوا افزایش پیک مصرفی برق وجود دارد لذا جهت جلوگیری از این افزایش لازم است مردم مدیریت مصرف برق را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساعات اوج مصرف برق در ایام تابستان را ۱۲ تا ۱۶ اعلام کرد و از مردم خواست در این ساعات اوج بار میزان مصرف خود را مدیریت کنند در غیر این صورت مجبور خواهیم بود خاموشی گسترده ای را اعمال کنیم.

مدیر برق منطقه ورامین همچنین توصیه کرد: جهت کاهش مصرف برق مردم سیستم‌های سرمایشی خود را بر روی دمای ۲۵ درجه تنظیم کنند و اگر از کولر آبی استفاده می کنند آنرا بر روی دور کند بگذارند و در شب نیز از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.





 

کد خبر 4655476

منبع: مهر

کلیدواژه: برق ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد

پس از آنکه امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در اوایل این هفته تکرار کرد ممکن است زمانی فرا برسد که نیرو‌های فرانسوی و غربی به اوکراین اعزام شوند، وزیر دفاع ایتالیا گفت: نیرو‌های ایتالیایی هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرد: «در این میان، غرب باید از اظهارات جالب توجه برای ایجاد تاثیر خوب، مانند اعزام ناتو به اوکراین اجتناب کند.»

وی همچنین اظهار کرد تقسیم جلسات به ۲ یا سه (کشور)، در حالی که ما ۲۷ کشور در اتحادیه اروپا هستیم، اشتباه است. منظور کروستو نشست موسوم به مثلث «وایمار» بود که رهبران فرانسه، آلمان و لهستان را گرد هم می‌آورد.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه که در اواخر فوریه احتمال اعزام نیرو‌های غربی به اوکراین را مطرح کرده بود، با ذکر ۲ شرط عنوان کرد: در صورتی که مسکو از خطوط مقدم عبور کند و کی‌یف آن را درخواست کند، می‌توانیم این مساله (اعزام نیرو به اوکراین) را مطرح کنیم. وی مدعی شده بود که اکثر کشور‌های اروپایی با طرحش موافقند.

دیگر خبرها

  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب