Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:09:46 GMT

رسمی؛ انتقال متئو کواچیچ به چلسی دائمی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۸۵۵۲

متئو کواچیچ، هافبک کروات و جوان فصل بعد هم بازیکن تیم چلسی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ فصل قبل و به صورت قرضی از رئال مادرید راهی چلسی شده و یک فصل برای این تیم بازی کرده بود و حالا مدیران چلسی اعلام کردند قرارداد این بازیکن را با مبلغ 40 میلیون یورو دائمی کرده اند. متئو کواچیچ حالا یک قرارداد پنج ساله امضا کرده و تا سال 2024 بازیکن چلسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تمایلی به حفظ متئو کواچیچ نداشت و این بازیکن بعد از یک فصل قرضی حالا دیگر رسما بازیکن چلسی شده است.

 

کواچیچ بعد از عقد قرارداد با چلسی گفت: "من واقعا از بازی کردن کردن برای چلسی خوشحال بوده و در این باشگاه، لیگ برتر و شهر لندن احساس راحتی می کنم و بسیار خوشحالم که می توانم به طور دائم برای چلسی بازی کنم.

 

ما سال خوبی داشتیم و موفق شدیم در لیگ اروپا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و حالا من امیدوارم بتوانم در فصول آینده نیز سهم بزرگی در ترکیب چلسی ایفا کنم."

 

متئو کواچیچ نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها متئو کواچیچ نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین